Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Misliker folk som alltid trur dei veit best, og ikkje kan innrømme ein feil, sjølv når dei blir motbevist.

Og sånne som skal heve seg over alle andre og tru dei er så jævla kongen på haugen...utruleg irriterande.

 

Så enig med deg....mange av de på forumet...

 

Jeg kan ikke fordra folk som tror de er bedre enn alle andre...

 

Som f.eks "pappagutter" som får alt de peker på og tror de er så bedre enn alle andre..

 

Og folk som er frekk i kjeften og når det kommer til stykket så løper de med halen mellom bena som en yngelig valp som har fått en smell på snuten...

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Skal vi se *gni seg i hendene*

 

- Fjortisser som diskuterer hva som er best av Lamborgini og Ferrari, når ingen av dem har lappen

 

7213535[/snapback]

Så man må vente med å diskutere biler til man får lappen? :)

7217343[/snapback]

Ikke nødvendigvis, men uttalelser som "Åhhh...amerikanske biler har så dårlige kjøreegenskaper lizzm" bør man vente med til man faktisk har prøvd å kjøre, og ikke bare ta det etter TopGear og Autofil.

7291558[/snapback]

 

Alt må egentlig prøves før man kan uttale seg. Men det er jo et kjent faktum at gamle muskelbiler ikke akkurat er drømmen på bane iforhold til feks en bmw fra samme årstall. Men hva skal man med kjøreegenskaper når man har en v8? Bare lyden er jo nok til å skremme hver jævla riskoker av veien. :p

 

Irriternede angående bil?

 

Jenter på 14 som "kan" noe om bil. Å herregud.

 

"Typen min hadde en honda civic med styling og masse bass, DN VAR KJMPEQL!"

 

Forbanna fjortisludder. Jeg håper du får hiv og brenner sakte i helvette. Jeg håper virkelig at du og den tøffe typen din kjører utfor og blir knust, og dør en sakte og smertefull død.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...