Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

... at jeg nettopp fikk en invitasjon på Facebook til en gruppa "Russ 2011". Hva er vitsen med å begynne med det nå. Om jeg leter, finne rjeg sikkert også "Russ 2015". Jeg klikket meg inn på gruppa og fant et topic "Hvem skal bli drita full?". Der var det massevis av modne svar som "det skal faen meg jeg =)", "jeg å!=)", "Topicen burde heller vært: Hvem skal ikke være drita full under russetida... :D", "Sørpe var vell litt og underdrive ;)" og "vi er 92 russen, vi er keege!"

Jeg blir så flau over mange av mine jevnaldrene.

Lenke til kommentar

Mitt eget lille trege hode irriterer meg! Jeg må nå mest sannsynligvis betale mellom 7-12 000 et sted, eller bruke forsikringen min og miste all bonusen, fordi jeg var så forbanna uforsiktig og rygget i en annen bil i helgen!

GARRJJGHGGG! Faen ta! Nå har jeg ikke råd til noe som helst i julen. Ikke en jævla julepresang....

Lenke til kommentar
Vel du er ikke den eneste. En kar var borti bilen min og stakk av!

Må ut med 9000,- for en liten skade!

Tar dette på privaten da jeg ikke vil miste bonusen!

Det er drit kjipe penger......

Det streifet tankene mine å stikke av, men jeg vil heller stå for mine handlinger. Ja, jeg var uforsiktig, men da skal ikke personen jeg rygget borti betale for det, så jeg la igjen en lapp på vinduet. Heldigvis var det faktisk folk jeg kjenner, som jeg har en god tone med. Så det var ingen sure miner eller noe sånnt da vi skrev skademelding. Men satan for noen sure penger, og så akkurat på denne tiden av året også....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...