Gormers Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hmm, sikker på at det ikke er cola companiet som styrer om hvilke cola reklamer som kjører på TVen? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det er det nok, men jeg tviler på at de ikke har plass til en filmsnutt hos TV2 i sitt enorme reklamebudsjett. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Er jo ikke så voldsomt klimanøytralt Kan hende de satser på en litt annen profil. Men den reklamen/sangen gir massiv gåsehud. Elsker det! Endret 7. desember 2008 av Arthemax Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Plutselig ble tastaturet mitt på.... Hvorfor blir mitt tastatur på engelsk på msn? Plutselig ble det bare på engelsk Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Plutselig ble tastaturet mitt på.... Hvorfor blir mitt tastatur på engelsk på msn? Plutselig ble det bare på engelsk Sett deg ned, pust rolig, ta deg goooood tid, og skriv den setningen èn gang til. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Når jeg skal skrive æ,ø,å, : os.v så blir det andre tegn. Ser at det har blitt på engelsk men hvordan og hvordan tar man det tilbake? Ble litt irritert da jeg så at det ikke var sånn her på diskusjon også Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Never mind siden det ikke gjaldt diskusjon.no Endret 7. desember 2008 av chokke Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 At TV2 har endret/fjernet den gamle colareklamen som går hver jul. denne versjonen er også fin syns jeg;) http://www.youtube.com/watch?v=6h1zLu8SIVU...feature=related Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 irriterer mest. folk som maser hele tiden. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 ... at jeg nettopp fikk en invitasjon på Facebook til en gruppa "Russ 2011". Hva er vitsen med å begynne med det nå. Om jeg leter, finne rjeg sikkert også "Russ 2015". Jeg klikket meg inn på gruppa og fant et topic "Hvem skal bli drita full?". Der var det massevis av modne svar som "det skal faen meg jeg =)", "jeg å!=)", "Topicen burde heller vært: Hvem skal ikke være drita full under russetida... ", "Sørpe var vell litt og underdrive " og "vi er 92 russen, vi er keege!" Jeg blir så flau over mange av mine jevnaldrene. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg er permanent flau over mine medmennesker. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 At TV2 har endret/fjernet den gamle colareklamen som går hver jul. denne versjonen er også fin syns jeg;) http://www.youtube.com/watch?v=6h1zLu8SIVU...feature=related Ja var egentlig den jeg tenkte på. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Flash-annonser som hopper inn og ut hele tida, fra en av Aller Internett sine sider (Din side, KK osv.) Når skal de skjønne at effekten er oppbrukt (klisjé, floskel whatever)? http://flash.vg.no/annonser/2008/aller/080...x400_oneTag.swf http://flash.vg.no/annonser/2007/aller/kk/...68x400_feed.swf Endret 8. desember 2008 av WarpX Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Mitt eget lille trege hode irriterer meg! Jeg må nå mest sannsynligvis betale mellom 7-12 000 et sted, eller bruke forsikringen min og miste all bonusen, fordi jeg var så forbanna uforsiktig og rygget i en annen bil i helgen! GARRJJGHGGG! Faen ta! Nå har jeg ikke råd til noe som helst i julen. Ikke en jævla julepresang.... Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Vel du er ikke den eneste. En kar var borti bilen min og stakk av! Må ut med 9000,- for en liten skade! Tar dette på privaten da jeg ikke vil miste bonusen! Det er drit kjipe penger...... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ahhh, så forbanna surt. Ontopic: Det uendrede været irriterer meg, ene dagen snør det, andre regner det. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Vel du er ikke den eneste. En kar var borti bilen min og stakk av! Må ut med 9000,- for en liten skade! Tar dette på privaten da jeg ikke vil miste bonusen! Det er drit kjipe penger...... Det streifet tankene mine å stikke av, men jeg vil heller stå for mine handlinger. Ja, jeg var uforsiktig, men da skal ikke personen jeg rygget borti betale for det, så jeg la igjen en lapp på vinduet. Heldigvis var det faktisk folk jeg kjenner, som jeg har en god tone med. Så det var ingen sure miner eller noe sånnt da vi skrev skademelding. Men satan for noen sure penger, og så akkurat på denne tiden av året også.... Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg vant ingenting i Amobils julekonkurranse.. det irriterer meg Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg vant ingenting i Amobils julekonkurranse.. det irriterer meg jeg er med i ca 15 julekalendere på nett, og har foreløpig ikke vunnet noe. Mens andre jeg kjenner har vunnet sånn 3 ganger. DET irriterer det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg