Martin HaTh Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 at hele samfunnet tudeligvis er lagt opp til at man må stå opp kl 8, selv om de beste programmene går til langt på natt.. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 It's a conspiracy! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 at hele samfunnet tudeligvis er lagt opp til at man må stå opp kl 8, selv om de beste programmene går til langt på natt.. JA Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Trend-humor... En del eksempler fra tidligere: Raske menn med de rødhette-greiene og verdenshistorien på 5 minutter. Achmed the dead terrorist Og sånne ting. Bah... Joda, greit at folk synes det er morsomt, men faen så overvurdert det er. Uff, husker jeg satt på PC-en på skolen, så kom det noen og tok over og satte på de greiene, og folk samla seg rundt, og jeg måtte pine meg gjennom der jeg satt... Blir jo drept om jeg bare skrur av når det står 15 stykk rundt og storflirer. Endret 6. desember 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 enig, trend humor er dårlig lavpanne humor syns jeg...........faller ikke i smak hos meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Det er morsomt første gangen, ikke niende. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 So true. Irriterer meg spesielt over Achmed. Som sagt, morsomt første gang, kjedelig 234. gang. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Var nettopp på 7-Eleven. Foran meg i køen sto en dame på rundt 50 år. To ganger forsynte hun seg av yoghurtnøttene med handa. Tilsammen var det vel snakk om en neve. Hva f**n er det folk driver med? Selvplukk (skjer med skje, faktisk) betyr jo ikke at det er gratis, og hvem vil forsyne seg når noen har stappet de skitne hendene sine nede i boksen... IDIOT!!! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 enig, trend humor er dårlig lavpanne humor syns jeg...........faller ikke i smak hos meg ihvertfall. Achmed greia er ikke artig i overhodet. Jeg ble jo nesten tvinga av en kompis som sa at jeg måtte se det. Og ja, det er lavpannehumor, man kan nesten si det grunnet at fjortis selskapene som skaper "underholdnings" dritt til mobiltelefoner reklamerer for dritten. Raske Menn verdenshistoren på 5 min var artig første gangen. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Mas irriterer meg så sinnsykt. Å vente på personer. Herregud. Dør heller enn å vente på en person. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Nå var det ikke ett "fjortis selskap" som skapte Achmed the dead terrorist. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Syntes Achmed komikeren var morsom de første minuttene, men så la jeg merke til at han bare brukte de samme linjene gang på gang, og da ble det svært kjedelig. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 At jeg er så utrolig treg til å skrive! Jeg har skrevet 2 sider siden kl 09 i dag. Ikke det at ikke har vært på youtube og diskusjon.no, men dog. Helt sykt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Åndenes makt eller noe slikt crap på tvnorge, latterlig å se på. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Åndenes makt eller noe slikt crap på tvnorge, latterlig å se på. Og hva faen skjer med ungene når foreldrene løper rundt å skriker spøkelse? Barnevernet burde banke dem opp. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Åndenes makt eller noe slikt crap på tvnorge, latterlig å se på. Helt enig. Ikke det at jeg vil si at alle som tror på ånder er idioter, men programmet er idiotisk. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 "Lisa Williams - livet blant de døde" må være det verste jeg har sett. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) At TV2 har endret/fjernet den gamle colareklamen som går hver jul. Endret 7. desember 2008 av co2 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Har de gjort det? Det er jo mildt sagt latterlig da Coca Cola's reklamer gir en god julestemning. co2: Legg til &FMT=22 i filmen din. Endret 7. desember 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Har ikke sett den, men skal visst ha klippet den om og lagt til nytt materiale også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg