Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som klager på politikere uten å ville ta i et tak selv.

og hvor mange ganger har du stemt ved valg da? :)

er ikke så mye annet jeg får gjort, er ikke alle som er politiker material akkurat

SpecialForce: mener du YMCA? :!:

EDIT: Etter å ha pustet ut og telt til 10 har jeg kommet frem til at det er mulig jeg overreagerte litt når jeg skreiv at jeg ville emigrere for godt.

Jeg er veldig skuffet over måten dette landet blir drevet på, og håper på at dette blir bedret på, men er allikavel stolt over landet vårt og glad jeg bor her til tross for ganske håpløse politikere

Ikke dårlig forslag, men regner med at du har hørt om DMCA :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Dmca

YMCA: http://en.wikipedia.org/wiki/Ymca

;)

Lenke til kommentar
Fordi det er en lov som mange som både vurderer å flytte til statene og et stort antall forumbrukere har hørt om :) Mulig jeg antar for mye men da får jeg ta det på min kappe.

jada, har hørt om DMCA ja

jeg mente sangen "YMCA" btw :)

Har slått fra meg tanken om å emigrere for godt til USA, men kan tenke meg å reise dit en gang

Lenke til kommentar
sitte å smålese mens jeg gruer meg til ex.phil................hva i helvete trenger man ex.phil for!!!

Okei, det er kanskje den LETTESTE eksamen du kommer til å ta.... :roll:

For å stå i Exphil trenger du bare oppfylle sidekravet på 3 sider, og skrive om et tema i boken.. JEg hadde bare lest det lille heftet i exphil, sammendrag fra boka, og skrev 3 sider om platons dualisme.. :p Sto jeg :p trenger ikke den karakteren uansett.

Lenke til kommentar
Irriterer mæ så grenseløst over den eneste bussen som går 07:42! Den e alltid tjoooooke full, og gjør ikke noe bedre at den j..... bussjaføren kjører som en alkis!!!!!!! føler mæ som en sardin i en hermetikkboks....

'

(Må ta den bussen fordi skolen starter 08:15) Altfor langt å spasere

Where you live at? Oslo? Tar ihvertfall samme buss-tid, men sjangsen er jo 1:100000.

Lenke til kommentar
Irriterer mæ så grenseløst over den eneste bussen som går 07:42! Den e alltid tjoooooke full, og gjør ikke noe bedre at den j..... bussjaføren kjører som en alkis!!!!!!! føler mæ som en sardin i en hermetikkboks....

'

(Må ta den bussen fordi skolen starter 08:15) Altfor langt å spasere

Where you live at? Oslo? Tar ihvertfall samme buss-tid, men sjangsen er jo 1:100000.

Tromsø

Lenke til kommentar
har vært hos han øyenlegen som drypper noen dråper i øynene så jeg ikke får noe skarpsyn i det hele tatt. Alt er helt tåke nå, greier såvidt lese noe.

Store pupiller også? Den dryppen er utrolig irriterende. Tar litt tid før det går vekk også.

hatt det samme jeg og, ser ut som du er høy på noe..............heHeHeHeHe

Lenke til kommentar
har vært hos han øyenlegen som drypper noen dråper i øynene så jeg ikke får noe skarpsyn i det hele tatt. Alt er helt tåke nå, greier såvidt lese noe.

Store pupiller også? Den dryppen er utrolig irriterende. Tar litt tid før det går vekk også.

Ja, haha. Så jæskla svære de ble og. Nå trenger jeg hvertfall ikke sitte 5 meter vekk fra skjermen for å lese noe tekst,

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...