Rampage Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Forbudt å gå i parkanlegget for jøder. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Forbudt å gå i parkanlegget for jøder. Enkelt og greit. Kan du si nøyaktig hva som står der? Så nærme du kan ord korrekt. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Takker, jeg viste det godt men det satt langt inne nå. Noen som kan oversette det som står på bildet?Bildet her. Forbudt for jøder å gå i parken. Tror jeg, vis ikke tysken min er helt ødelagt. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Forbudt å gå i parkanlegget for jøder. Enkelt og greit. Kan du si nøyaktig hva som står der? Så nærme du kan ord korrekt. Jøder Adgang/inngang i parkanlegget Forbudt Endret 4. desember 2008 av Rampage Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ene disken døde i natt, og av alle seks harddiskene jeg har, gjett hvilken som tok kvelden. Ja, selvfølgelig den med os'et på, det er så jævla typisk, faen! Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Alt av ovner står på fult her, jeg kjører til og med CPUen på PCen på fult for å få de ekstra wattene, fremdeles er det bare 17.5 grader her, og sikkert 10 på gulvet. Imorgen er det rett ned på clas etter jobb å handle ovn =P Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg irriterer meg så mye over politiske greiene i Norge, at jeg rett og slett vil flytte UT fra Norge! Det MÅ finnes et bedre land enn det! NOE er greit, men alt for masse "regler" som er helt på jordet osv. enig, har gått å lekt med tanken om å emigrere til USA i mange år selv Ulempen er at før man kommer inn i landet så dreper DMCA en Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Sangene i Torsdagsklubben. Showet er jo egentlig ganske morsomt, men de sangene... Ødelegger jo helt fantastisk totalt. Monologen til Otto derimot. Strålende i dag! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 "Apekatter som mormor farmer pleier å stjele spiderman drakten min. Jeg liker ikke at de tar på farfars ost!!!!!!!!!!" Er så enig, lol! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) "Apekatter som mormor farmer pleier å stjele spiderman drakten min. Jeg liker ikke at de tar på farfars ost!!!!!!!!!!" Endret 4. desember 2008 av The Prophet Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det er flott å dynke pizzastykker i tabasco gitt da får man creedz og lite bakterier i munnen Godt valg jeg gjorde... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Folk som klager på politikere uten å ville ta i et tak selv. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Folk som klager på politikere uten å ville ta i et tak selv. Så bare politikere får klage på politikere? Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 det blir neste som de som sitter uføre hjemme og glor i PCen hele dagen, som faktisk er oppegående nok til å arbeide, og sammtidig klager over avgifter og skatt, et enormt irritasjonsmoment det der. Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Folk som klager på politikere uten å ville ta i et tak selv. og hvor mange ganger har du stemt ved valg da? er ikke så mye annet jeg får gjort, er ikke alle som er politiker material akkurat SpecialForce: mener du YMCA? :!: EDIT: Etter å ha pustet ut og telt til 10 har jeg kommet frem til at det er mulig jeg overreagerte litt når jeg skreiv at jeg ville emigrere for godt. Jeg er veldig skuffet over måten dette landet blir drevet på, og håper på at dette blir bedret på, men er allikavel stolt over landet vårt og glad jeg bor her til tross for ganske håpløse politikere Endret 4. desember 2008 av Sniper_Elite Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Finner ikke bankkortet mitt (andre ganger: nøklene). Jeg tar runde på runde i leiligheten, hvor jeg leter på de samme stedene. For hver runde blir jeg sintere og sintere. Er foreløpig på stønning og småbanning. Snart kommer jeg til å kaste bøkene rundt i rommet mens jeg skriker, før det hele bunner seg ut i gråting og fortvilelse. Endret 4. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Noen har punktert dekket på bilen. Samme skjebne led tre andre biler på parkeringsplassen. Hva faen feiler det folk? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Noen har punktert dekket på bilen. Samme skjebne led tre andre biler på parkeringsplassen. Hva faen feiler det folk? Går vel ikke lang tid før noen roper: "innvandrere". Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Folk som ikke klarer å hive den brukte snusen sin i søppelet. Uansett hvor jeg går så finner jeg snus liggende på bakken, mellom frukten på dagligvarebutikken, på benker osv. Folk som snuser en noen skikkelige griser. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Irriterer mæ så grenseløst over den eneste bussen som går 07:42! Den e alltid tjoooooke full, og gjør ikke noe bedre at den j..... bussjaføren kjører som en alkis!!!!!!! føler mæ som en sardin i en hermetikkboks.... ' (Må ta den bussen fordi skolen starter 08:15) Altfor langt å spasere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg