Target.Aquired Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg irriterer meg så mye over politiske greiene i Norge, at jeg rett og slett vil flytte UT fra Norge! Det MÅ finnes et bedre land enn det! NOE er greit, men alt for masse "regler" som er helt på jordet osv. Det er slik i dette langstrakte land at hvis JEG ikke får lov så skal faen meg ikke noen andre. Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Irriterende når jeg må stresse for å ta på meg trange sokker! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 at jeg rett og slett vil flytte UT fra Norge! Ja, vær så god. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvorfor forventer egentlig kvinner at VI skal sjekke dem opp? Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Jeg irriterer meg så mye over politiske greiene i Norge, at jeg rett og slett vil flytte UT fra Norge! Det MÅ finnes et bedre land enn det! NOE er greit, men alt for masse "regler" som er helt på jordet osv. enig Endret 4. desember 2008 av Sniper_Elite Lenke til kommentar
No14 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 UTROLIG irriterende at noen biler som står i kø absolutt må lage en luke på 20m til bilen foran seg!! Hva i h!"#¤te er vitsen med å lage køen enda lenger? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kjemi. Meh! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Anal Digital som ikke har kunde service, sitter her med treigt nett på 10 mbit linje! Og de sier det ikke er noen problemer! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 at jeg rett og slett vil flytte UT fra Norge! Ja, vær så god. Er bare 15 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Anal Digital som ikke har kunde service, sitter her med treigt nett på 10 mbit linje! Og de sier det ikke er noen problemer!Samma her, bortsett fra at jeg har 12...Og Telenor. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 at jeg rett og slett vil flytte UT fra Norge! Ja, vær så god. Er bare 15 Og hvilke regler er det som påvirker deg som 15-åring? Som gjør at Norge er ett forferdelig land? Herregud jeg er lei av sytere, som får det til å virke som Norge er tidenes drittland, når de syter over absolutt alt. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 At jeg ikke greier si nei. Tele2-selgere utenfor Rema 1000 = Kim med nytt abbonement Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 at gta 4 til pc er proppfult med problemer som gir folk mye hodebry...........irriterer noe så til de grader at de ikke klarte å lage noe som funker rett ut av esken. Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) EDIT: Etter å ha pustet ut og telt til 10 har jeg kommet frem til at det er mulig jeg overreagerte litt når jeg skreiv at jeg ville emigrere for godt, men at jeg kunne tenke meg å ta et år eller to i utlandet er det ingen tvil om. Jeg er veldig skuffet over måten dette landet blir drevet på, og håper på at dette blir bedret på Endret 4. desember 2008 av Sniper_Elite Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Anal Digital som ikke har kunde service, sitter her med treigt nett på 10 mbit linje! Og de sier det ikke er noen problemer!Samma her, bortsett fra at jeg har 12...Og Telenor. Det er over hele landet. Irrititerende er det. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 At jeg ikke husker hvordan jeg bøyer ordet frelse på engelsk Skal skrive "I've been (frelst) with this music" Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Takker, jeg viste det godt men det satt langt inne nå. Noen som kan oversette det som står på bildet?Bildet her. Endret 4. desember 2008 av Blink-182 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Noen som kan oversette det som står på bildet? Nei. Men kanskje noen i oversettelsestråden kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg