Stoop kid Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Jeg blir grenseløst irritert av ørepluggene jeg kjøper til PCen. Siden sommeren har 3 sett mistet lyden på det ene øret, etter dekslene rundt pluggene faller av og/eller ledningene rives av etter normalt bruk. Ville kose meg med et par serier og filmer i natt, men nå må jeg ned på butikksenteret og kjøpe nye. Endret 4. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Eple, ja, så klart. Sangene blir scrobblet, men profilen min oppdaterer seg ikke >< Vel, sanglista gjør ikke det. Sangen dukker opp på now playing eller hva det heter. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Last.fm.Den har ikke oppdatert seg siden 16. november jo =/ Jeg vil vite hvor mange ganger jeg har spilt Coca-Cola Christmas Theme nå, orker ikke begynne med matte. Bytt passord på brukeren din på nettsida og i last.fm programmet, og restart programmet. Hender at det henger seg opp. Endret 4. desember 2008 av Brian Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 folk som ikkje skrur av fjernlys på bilen iriterer, møkka folk! Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ja, eller folk som ikke bruker blinklys, eller kjører langt ute på den hvite stripen, og nesten kommer over i motsatt kjørefelt. Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg blir irritert når folk sitter og stirrer på meg på bussen. Selv om jeg er jævla deilig. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Der har du jo grunnen, slutt å vær så delicious! :--D Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Når det ikke er nok pålegg til minst to brødskiver . Det ødelegger hele måltidet når jeg må kombinere for eksempel servelat og leverpostei på hver sin brødskive. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Eller Nugatti og Makrell i Tomat. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Eller ost og grøt WEOASKFOASKF Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Eller ost og grøt WEOASKFOASKF At jeg nok engang ikke kjøpte vintersko, fordi jeg satset på at global oppvarming skulle holde Kristiansand snøfritt til juleferien. Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Irriterer meg grenseløst over hvor ufattelig håpløse politikerne i dette landet er Irriterer meg også over at jeg er blakk Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Irriterer meg grenseløst over hvor ufattelig håpløse politikerne i dette landet er Du er ikke den eneste.... Lenke til kommentar
Mattovic Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg må si det er lite som provoserer mer en en pult som står å vipper når du jobber med noe. Dødsprovoserende! Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Irriterer meg grenseløst over hvor ufattelig håpløse politikerne i dette landet er Du er ikke den eneste.... Politikere genrellt irriterer meg. Det som irriterer meg mest er at vi ikke fikk den helvettes forsterkeren til anlegget i bilen min til å funke. Attpåtil klarte jeg å ryke en kabel som allerede er lagt under listene på bilen, og blir et helvette å få opp igjen Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Politikere som tror fattige er husholdninger med to inntekter på 500 000 i året hver. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Jeg irriterer meg så mye over politiske greiene i Norge, at jeg rett og slett vil flytte UT fra Norge! Det MÅ finnes et bedre land enn det! NOE er greit, men alt for masse "regler" som er helt på jordet osv. Endret 4. desember 2008 av Kimelimm Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg vil til Sverige. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Interessant dette her altså. Norge er tydeligvis et forferdelig land for noen, men dere sliter med å finne et bra alternativ? Hmmm... Personlig synes jeg politikken i dette landet blir ødelagt av at så mange politikerne er mer opptatt av å klage og finne feil med hverandre istedenfor å faktisk samarbeide og komme opp med gode løsninger for landet. All denne sytingen smitter jo tydeligvis over på vanlige folk også. Min irritasjon: folk som klager når de egentlig har det veldig bra. Særlig jenter som hevder at de er "feminister" og er opptatt av likestilling. I praksis går dette tydeligvis ut på at de skal ha like stor sjanse på alle goder som menn, uansett om de har gjort seg fortjent til det eller ikke. Kvinner skal ha like høy lønn, men de skal ikke betale for maten på en date (er det fordi sminke er så dyrt?). Man skal holde opp døren for dem, ta halvparten av husarbeidet, men det skal skiftes dekk eller tilogmed noe så enkelt som en sikring, så er det tydeligvis mannens soleklare oppgave. Og verst av alt; norske menn er tydeligvis svin, selv om vi for meg virker som noen av de som er mest høflige, respektfulle mannfolkene som finnes når det gjelder å respektere kvinner. Men neida, kvinner blir tydeligvis undertrykt av onde menn i Norge. Og her trodde jeg at Norge var det landet som var mest frampå når det gjaldt kvinners rettigheter I VERDEN? Og når alt kommer til alt, så er det bare noe kvinner sier den ene halvparten av tiden. Den andre halvparten av tiden er norske menn håpløse og "turn-off" fordi de er FOR SNILLE! Screw yerself bitchez. Ja, jeg vet at ikke alle er sånn... Endret 4. desember 2008 av Rata101 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Irriterende å vente på trege folk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg