Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Skriver man dokumenter man trenger lagrer man (ctrl+s), gjør man ikke det og man ikke får opp forespørsel er det programmet som gjorde en tabbe (etter deg), å skylde på et operativsystem blir litt teit å så tilfelle. Definitivt PEBCAK. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Definitivt et alvorlig tilfelle av PEBCAK. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Korte ledninger! Tastatur ledninga er latterlig kort, headsettledninga er for kort, og ledninga til musa er i grenseland, men egentlig akkurat for kort den også. Irriterende som bare juling. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvordan folk oppfører seg ved kaotiske/skremmende situasjoner. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Lite penger å rute med, kunne trengt noen tusen nå Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Jeg hadde en skikkelig kjip greie på butikken i kveld :!: Hadde med meg et par poser med flasker som skulle til pant. Idet jeg mata flaskene inn i hullet oppdaget jeg at jeg hadde ei uåpna glassøl. Hm, jaja tenkte jeg, og la den inni. Enda ei øl? Joda, la den inni og jeg... wtf? en boksøl? Og enda ei glassøl? Jeg la også de inni flaskeautomaten. Utrolig kjipt!!! Tre glassøl og en boks ble i dag gitt til butikken. Vurderte å ta med meg de siste flaskene, men det ser litt teit ut. Vil ikke bli stemplet som en tyv pga noen sure varme øl :!: Ikke min sak egentlig, men jeg iriterer meg også over ei venninne på facebook som hele tiden skriver "fint bilde" til ALLE. NEI, det er ikke noe fint bilde har jeg lyst til å skrive!! :!: Man skriver ikke fint bilde, fint hår osv, hvis det IKKE er fint. Det er stygt å lyve. nemlig. Hørtes kanskje litt slem ut nå, men det er ikke noe fint med fulle kvinnfolk som har en dårlig hårdag Endret 3. desember 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Folk som skriver "kaffi". ARrr Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 NEI, det er ikke noe fint bilde har jeg lyst til å skrive!! :!: Man skriver ikke fint bilde, fint hår osv, hvis det IKKE er fint. Det er stygt å lyve. nemlig. Hun gjør alt hun kan for å tilfredstille alle og du klager på henne? Hva er galt med deg kvinnemenneske? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hun gjør alt hun kan for å tilfredstille alle og du klager på henne? Hva er galt med deg kvinnemenneske? Noe er galt når det kommer 1-3 stykker på ethvert bilde venninda deres poster og skriver "kjempevakkert bilde av deg, elsker deg søtnos <33" og likeså svar tilbake. Facebook - Internetts extacyparty. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hun gjør alt hun kan for å tilfredstille alle og du klager på henne? Hva er galt med deg kvinnemenneske? Noe er galt når det kommer 1-3 stykker på ethvert bilde venninda deres poster og skriver "kjempevakkert bilde av deg, elsker deg søtnos <33" og likeså svar tilbake. Facebook - Internetts extacyparty. Det var dette som hendte da "fjortissene" ble lei biip og nettby og bestemte se for å ta over Facebook. noen eksempler : pen (: Vakkert♥ haha XD det er oss, diggbart <w3 drit pene Vi er perfeke for Hverandre ♥ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det var dette som hendte da "fjortissene" ble lei biip og nettby og bestemte se for å ta over Facebook.noen eksempler : pen (: Vakkert♥ haha XD det er oss, diggbart <w3 drit pene Vi er perfeke for Hverandre ♥ Disse er 18-24 år.. Fjortisser finnes i alle aldre. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) var faktisk komentarene på et bilde av søsteren min og en vennine av henne(13) Endret 3. desember 2008 av Ehtram Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 NEI, det er ikke noe fint bilde har jeg lyst til å skrive!! :!: Man skriver ikke fint bilde, fint hår osv, hvis det IKKE er fint. Det er stygt å lyve. nemlig. Hun gjør alt hun kan for å tilfredstille alle og du klager på henne? Hva er galt med deg kvinnemenneske? Det hun prøver på er å få kompliment tilbake "fint bilde". DU som er fin.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 "kjempevakkert bilde av deg, elsker deg søtnos <33"""Nåååh, er jo du som er den fine av oss, pena! <3333!" Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 "aldrig sett en så digg rompe jeg:D<33" :!: Kan ærlig talt ikke si at disse "fjortissene" irriterer meg, det er jo artig lesning. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Idiotene på akvaforum.no, 90% av de som skriver der kan jo ikke norsk! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Last.fm. Den har ikke oppdatert seg siden 16. november jo =/ Jeg vil vite hvor mange ganger jeg har spilt Coca-Cola Christmas Theme nå, orker ikke begynne med matte. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Sikkert teit spørsmål, men: Du har på scrobbleren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg