Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en skikkelig kjip greie på butikken i kveld :!:

Hadde med meg et par poser med flasker som skulle til pant. Idet jeg mata flaskene inn i hullet oppdaget jeg at jeg hadde ei uåpna glassøl. Hm, jaja tenkte jeg, og la den inni. Enda ei øl? Joda, la den inni og jeg... wtf? en boksøl? Og enda ei glassøl? Jeg la også de inni flaskeautomaten. Utrolig kjipt!!! Tre glassøl og en boks ble i dag gitt til butikken. Vurderte å ta med meg de siste flaskene, men det ser litt teit ut. Vil ikke bli stemplet som en tyv pga noen sure varme øl :!:

Ikke min sak egentlig, men jeg iriterer meg også over ei venninne på facebook som hele tiden skriver "fint bilde" til ALLE.

NEI, det er ikke noe fint bilde har jeg lyst til å skrive!! :!: Man skriver ikke fint bilde, fint hår osv, hvis det IKKE er fint.

Det er stygt å lyve. nemlig.

Hørtes kanskje litt slem ut nå, men det er ikke noe fint med fulle kvinnfolk som har en dårlig hårdag :roll:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Hun gjør alt hun kan for å tilfredstille alle og du klager på henne? Hva er galt med deg kvinnemenneske? :)

Noe er galt når det kommer 1-3 stykker på ethvert bilde venninda deres poster og skriver "kjempevakkert bilde av deg, elsker deg søtnos <33" og likeså svar tilbake.

Facebook - Internetts extacyparty.

Lenke til kommentar
Hun gjør alt hun kan for å tilfredstille alle og du klager på henne? Hva er galt med deg kvinnemenneske? :)

Noe er galt når det kommer 1-3 stykker på ethvert bilde venninda deres poster og skriver "kjempevakkert bilde av deg, elsker deg søtnos <33" og likeså svar tilbake.

Facebook - Internetts extacyparty.

Det var dette som hendte da "fjortissene" ble lei biip og nettby og bestemte se for å ta over Facebook.

noen eksempler :

pen (:

Vakkert♥

haha XD

det er oss, diggbart <w3

drit pene :)

Vi er perfeke for Hverandre ♥

Lenke til kommentar
Det var dette som hendte da "fjortissene" ble lei biip og nettby og bestemte se for å ta over Facebook.

noen eksempler :

pen (:

Vakkert♥

haha XD

det er oss, diggbart <w3

drit pene :)

Vi er perfeke for Hverandre ♥

Disse er 18-24 år.. :roll:

Fjortisser finnes i alle aldre.

Lenke til kommentar
NEI, det er ikke noe fint bilde har jeg lyst til å skrive!! :!: Man skriver ikke fint bilde, fint hår osv, hvis det IKKE er fint.

Det er stygt å lyve. nemlig.

Det hun prøver på er å få kompliment tilbake :p

"fint bilde".

DU som er fin.. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...