SpecialForce Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Irriterer meg over at journalisten i lokalavisa mi fremstilte meg på en dum måte. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvorfor var du i avisen og hvordan klarte de det? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvorfor var du i avisen og hvordan klarte de det? Han stjal et sett med kvinneundertøy? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Irriterer meg over at journalisten i lokalavisa mi fremstilte meg på en dum måte. Ikke skyld på journalisten. Lenke til kommentar
ThomasQ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 mødre som på død og liv skal ha med barnevognene sine inn på fulle busser og t-baner irriterer meg noe grenseløst. Sammen med de som skal puste deg i nakken i rulletrappa, stå et steg lenger bak! Det er fan meg irriterende Det samme gjelder andre steder også som på gata, hater folk som skal gå rett bak. Neste gang, bråstopp. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 De med barnevogn på tog og buss.. Skal de gå hjem da eller?? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nei, de skal holde seg hjemme. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nei, de må stå og vente til det kommer en tom buss, sånn at trangsynte kidz slipper å måtte røre litt på seg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nei, de skal holde seg hjemme.Er du MORSOM?!Selv har jeg to nevøer (tvillinger), så vognen er skikkelig svær. Men jeg venter heller på neste buss om det er fullt, fremfor å presse meg på, men det er mer for min egen komfort enn alle andres. Det er ikke alle som har bil og kan forflytte seg på den måten, og småbarns-/babymødre og andre som har dem vil kanskje gå på besøk hos besteforeldre etc. de og? Det er ikke akkurat som at man barrikaderer seg i eget hjem til de er store nok til å gå. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Trangsynte fjortiser... barnslig. De kommer til å le av seg selv den dagen de får barn Vente på neste buss? Ikke f. Jeg betaler tross alt for å ta buss jeg og, slik som alle andre som sitter på. Endret 3. desember 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Som sagt, jeg gjør det for egen komfort, ikke for andres. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Nei, de skal holde seg hjemme.Er du MORSOM?!Selv har jeg to nevøer (tvillinger), så vognen er skikkelig svær. Men jeg venter heller på neste buss om det er fullt, fremfor å presse meg på, men det er mer for min egen komfort enn alle andres. Det er ikke alle som har bil og kan forflytte seg på den måten, og småbarns-/babymødre og andre som har dem vil kanskje gå på besøk hos besteforeldre etc. de og? Det er ikke akkurat som at man barrikaderer seg i eget hjem til de er store nok til å gå. Nei, jeg var ikke seriøs. Men jeg mener foreldre med små barn kan tenke seg om hvor de plasserer seg når der er ute å går. F. eks på et kjøpesenter trenger man ikke å gå mange i bredden med barne- eller handlevogn. Jeg er bevisst på om jeg blokkerer for andre hvis jeg bruker vogn, så jeg forstår ikke hvorfor andre føler seg fritatt fra å ta et slikt hensyn. Og ja, de har like stor rett til å bruke buss som alle andre. Endret 3. desember 2008 av thrice Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Korttenkte folk som gjør "smarte" ting på impuls! Er det noe å irritere seg over da, jeg føler heller med dem. Broren min kjøpte et nytt hus for et år siden, som skal overtas og betales nå. Siden han er eiendomsmegler og ikke har lyst til å flytte har han et lite problem nå. Og ja, det var et impulskjøp. Samboer og to barn har han også... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Korttenkte folk som gjør "smarte" ting på impuls! Er det noe å irritere seg over da, jeg føler heller med dem. Broren min kjøpte et nytt hus for et år siden, som skal overtas og betales nå. Siden han er eiendomsmegler og ikke har lyst til å flytte har han et lite problem nå. Ikke snakk om et hus her da, mere "småting" Noen ganger så føler jeg med h*n, fordi ting kommer ut så lite intelligent, men på en annen side blir jeg irritert... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 De med barnevogn på tog og buss.. Skal de gå hjem da eller?? De skal vel la være å gå ut. Poenget er at barnevognen tar gruelig stor plass iforhold til en normal person. Det irriterer (men skjer ikke på langt nær like ofte) at en veldig stor person skal på bussen når det er trangt. Det er ubehagelig og pakkes inn i en annen sin kropp selv om "de har retten på sin side". Dersom de absolutt skal besøke besteforeldre eller whatnot, så bør de unngå den verste trafikken. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Vista. det har slettet ett dokument jeg virkelig trengte Arh, nå er jeg så irritert at jeg kunne tatt Vista og puttet det langt opp i ræven til bill gates, så hver gang han feis så feis han Vista Error lyder! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Har Vista bare slettet et dokument helt uten videre? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nei, men finner det iallefall ikke Det har rotet det bort med sine 20 tusen spørsmmål: "Vil du søke?" "Er du sikker?" "Siste sjangse, er du sikker?" "Gir deg en sjangse til" Men finner det ikke, for jeg er vandt med at det går an og bare trykke x på Word. For da pleier den lagre driten og komme opp, tror ikke den kom opp den gangen. Det var iallefall noe piss da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nei, men finner det iallefall ikke Det har rotet det bort med sine 20 tusen spørsmmål: "Vil du søke?" "Er du sikker?" "Siste sjangse, er du sikker?" "Gir deg en sjangse til" Men finner det ikke, for jeg er vandt med at det går an og bare trykke x på Word. For da pleier den lagre driten og komme opp, tror ikke den kom opp den gangen. Det var iallefall noe piss da. PEBCAK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg