thrice Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Jeg irriterer meg over at småbarnsmødre tror de ikke trenger å forholde seg til normal folkeskikk. Du skal ikke amme eller skifte bleie på den jævla ungen din i all offentlighet! Og hvor "naturlig" du synes det er bryr meg fint lite. Fest deg til ei jævla brystpumpe og sleng noe melk på flaske før du går ut av døra! Det samme gjelder når ungen din skriker i 30 min. Ta hintet og pell deg hjem! Når jeg blir usannsynlig rik skal jeg åpne kafeer i storbyene der små barn ikke er tillatt! Endret 2. desember 2008 av thrice Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Slike som han over irriterer meg! Å amme er noe av det mest naturlige i hele verden.. Jeg syns ikke det er noe sexy å se på jeg heller, men det er ikke værre enn å la være å se på Dessuten er det svært få som blotter nippelsen, men gjør det litt i skjul. Gled deg til du får egne barn. Da endrer du garantert syn på barneting, enten du vil eller ikke. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Kanskje man skal nekte han å spise i offentlighet? Og snakke? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ta dere alle en bolle. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Gå til legen. Nah, det er unødvendig bry, å tape så mye blod at man tar skade av det skal en del til i dette tilfelle, men dø og pine for noe søl det blir likevel Det som er mest irriterende er at jeg er helt avhengig av fingrene mine, bruker de jo hele tiden. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ta to lag med dasspapir rundt fingern og surr rundt med gaffateip, bør slå et hvilket som helst plaster. Når vi er inne på blod, så irriterer det meg når jeg begynner å blø neseblod helt uten videre. Selvfølgelig skjer det også når det helst ikke bør skje, langt til papir osv. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg blør også nesebold i tide og utide. Alltid fra høyre nesebor. Må være et blodkar som er spesielt utsatt der. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Superlim for the win. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Dere som sliter med neseblod: Vurdert å spørre legen om det kan undersøkes? Det kan nemlig svies igjen om det er blodårer som sitter for langt ute/er ømfintelige. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Når man venter på noen, og de sier "Er klar på øyeblikket, kommer straks!" og 1 time senere har det fortsatt ikke skjedd noe. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 At jeg ikke begynte å lese til eksamen før i kveld. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg blir irritert av all tiden jeg bruker på vedlikehold (av kroppen). Å for eksempel lage middag, lunsj og diverse småretter gjennom dagen føles som et evig slit og mas. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Slike som han over irriterer meg!Å amme er noe av det mest naturlige i hele verden.. Jeg syns ikke det er noe sexy å se på jeg heller, men det er ikke værre enn å la være å se på Dessuten er det svært få som blotter nippelsen, men gjør det litt i skjul. Gled deg til du får egne barn. Da endrer du garantert syn på barneting, enten du vil eller ikke. Da har ikke du vært i klassen min på univ. der de mer frisinnede mødrene bretter ut hele puppen foran klassen. Og uansett om mitt syn forandrer seg når jeg får barn, så betyr det ikke at jeg ikke tar hensyn til andre mennesker. Det blir mye det samme som når noen har en buse i nesa, det er lite stilig, men det er vanskelig å se bort når det er på nært hold. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Å amme er noe av det mest naturlige i hele verden.. Å pisse er noe av det mest naturlige i hele verden.. Jeg tror du tar poenget. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Når man venter på noen, og de sier "Er klar på øyeblikket, kommer straks!" og 1 time senere har det fortsatt ikke skjedd noe. Hørtes ut som ett kvinnfolk du ventet på! Endret 3. desember 2008 av The_Majestic Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Udugelie kvinnfolk som har ødelagt bruken av palestinaskjerf. Mere morsomt blir det når 90% av dem ikke kan plassere Palestina på kartet. Den støtter jeg. Jævla raddister altså, og når jeg går med det for å STØTTE saken, så sier de "Du er så femi, det er jente skjerf" jeg bare "WTF, kjeften din! Jævla raddist!" Så blir de forbanna -_- Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Åja, det skjerfet et spesielt tilegnet jenter. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Faktisk er det jo et hodeplagg for menn, noe jeg liker å fortelle folk som ikke har peiling. Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det irriterer meg at folk ikke enda ikke har lært seg å bruke tastelåsen på telefonen. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Korttenkte folk som gjør "smarte" ting på impuls! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg