Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Udugelie kvinnfolk som har ødelagt bruken av palestinaskjerf.

Mere morsomt blir det når 90% av dem ikke kan plassere Palestina på kartet.

Det er blitt mote. Den gjengse bruker av skjerfet bruker det ikke som et tegn.

Vel duh!

Det ironiske og samtidig idiotiske er at det viser hvor lett påvirkelig de er av at noen andre går med et plagg.

- Folk på nytt på nytt som ikke er morsomme men prøver desperat å komme med noe morsomt. Flaut å se på.

Endret av co2
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke noen gærnt i at folk går med palestina-skjerf fordi de synes det er fint å gå med. Men, når de går med det for å mene at de støtter saken, men peker på Grønland når de skal finne Palestina, det er noe helt annet.

Bare ganske fort: Bommer jeg på noen geografisk nå, beklager jeg. Er ikke veldig stødig i geografi.

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke noen gærnt i at folk går med palestina-skjerf fordi de synes det er fint å gå med. Men, når de går med det for å mene at de støtter saken, men peker på Grønland når de skal finne Palestina, det er noe helt annet.

Bare ganske fort: Bommer jeg på noen geografisk nå, beklager jeg. Er ikke veldig stødig i geografi.

Er faktisk en del soldater i Irak og Afghanistan som går med såkalt palestina-skjerf. Tror ikke de støtter saken men bruker det for det er praktisk!

Lenke til kommentar

Er faktisk en del soldater i Irak og Afghanistan som går med såkalt palestina-skjerf. Tror ikke de støtter saken men bruker det for det er praktisk!

Ja, men ikke med de "politiske" fargene. Jeg har selv grønn shemag fra militæret.

Lenke til kommentar
Irriterer meg over å ikke få sove. På søndag var jeg så trøtt at jeg gikk å la meg klokka 10, etter å ha vært veldig søvnig hele dagen. Sovna ikke før klokka 3 om natta. Hvordan er det mulig? Er sykt irriterende

har det slik her og. går og gjesper hele dagen men ikkje mulig og få sove alikevell :S

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at lærerne våres i lydproduksjon ikke klarer i gi oss noe informasjon om noe som helst om ting som angår faget.

Hva vi skal lese til eksamen er også umulig å få halt ut av de, jeg går ut fra at de ikke vet det selv engang.

Så nå sitter jeg her, 2 uker før eksamen og vet fortsatt ikke hva jeg skal lese, står ingenting på nett og ingen vet noe som helst ><

Udugelie kvinnfolk som har ødelagt bruken av palestinaskjerf.

Mere morsomt blir det når 90% av dem ikke kan plassere Palestina på kartet.

Det er blitt mote. Den gjengse bruker av skjerfet bruker det ikke som et tegn.

Og det er helt forferdelig :|

Lenke til kommentar

At jeg greide å kutte meg noe helt vilt på den ene fingeren på jobb her i dag, er ikke mer enn å skulle bytte plaster, så har jeg en halv dassrull full av blod her :hrm:

EDIT: Det går fanken med gjennom plasteret til og med :realmad:

Endret av Firesky
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...