Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
hmm, synes det bare er positivt jeg. Alle burde ha god selvtillitt.

 

Synes det er mer irriterende med pene jenter som har altfør høy selvtillitt, bare fordi de er pene.

7265885[/snapback]

 

Men jeg mener det at jenter som tror de er så deilige at de kan få alt å alle, er for drøyt. Burde kanskje nevnt det i posten, men det kom fram nå. Men skjønner at god selvtillit er veldig bra, men de trenger ikke å tro de er døds deilige for å ha det.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Det finnes folk som ikke har mat, klær eller tak over hodet...

Også er det enkelte som ikke klarer å velge mellom grå eller hvit genser!

 

ARRRRRRRRRRRRRRRRRGH! Det irriterer...

 

Det å poste her er jo ren luksus. Vi her har jo et liv andre drømmer om.

Noen gang tenkt på hvor heldige vi er?

Vi kan faktisk velge mellom syltetøy og nugatti!

 

Men så er det jo noen som ikke klarer å velge da... :hrm:

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Det å poste her er jo ren luksus. Vi her har jo et liv andre drømmer om.

Noen gang tenkt på hvor heldige vi er?

Vi kan faktisk velge mellom syltetøy og nugatti!

7267893[/snapback]

Så vi skal ikke klage fordi noen andre har det verre enn oss? Det er alltid noen som har det verre enn andre, men folk har forskjellige problemer.

Lenke til kommentar

Irriterer meg når msn fucker seg opp, og de man skal snakke med må restarte msn, men man kan ikke be de gjøre det når de ikke får meldinga. :hrm:

 

Røyking dreper... says:

halla

Røyking dreper... says:

funker msn hos deg?

 

  The following message could not be delivered to all recipients:

halla

 

  The following message could not be delivered to all recipients:

funker msn hos deg?

Lenke til kommentar
Skal vi se *gni seg i hendene*

 

- Fjortisser som diskuterer hva som er best av Lamborgini og Ferrari, når ingen av dem har lappen

 

7213535[/snapback]

Så man må vente med å diskutere biler til man får lappen? :)

7217343[/snapback]

Ikke nødvendigvis, men uttalelser som "Åhhh...amerikanske biler har så dårlige kjøreegenskaper lizzm" bør man vente med til man faktisk har prøvd å kjøre, og ikke bare ta det etter TopGear og Autofil.

Lenke til kommentar
Skal vi se *gni seg i hendene*

 

- Amerikanere

 

7213535[/snapback]

 

Folk som feier alle over én kam er noe som irriterer meg grenseløs. :wallbash:

 

Edit: Irriterer meg også over folk som bruker temmelig sterke ord for å beskrive vanlige ting. F.eks.: Jeg ELSKER sjokolade.

7216224[/snapback]

Genralisering går utmerket det, så lenge det stemmer med flertallet av en gruppe. Hvis du leter lenge finner du sikkert en varm og koselig nazist som ikke har noe i mot mørkhudede og jøder, men i og med at de fleste nazister ikke er sånn kan man generalisere.

 

 

Søkte på nicket mitt, derfor er innleggene litt gamle :)

Lenke til kommentar
Skal vi se *gni seg i hendene*

 

- Fjortisser som diskuterer hva som er best av Lamborgini og Ferrari, når ingen av dem har lappen

 

7213535[/snapback]

Så man må vente med å diskutere biler til man får lappen? :)

7217343[/snapback]

Ikke nødvendigvis, men uttalelser som "Åhhh...amerikanske biler har så dårlige kjøreegenskaper lizzm" bør man vente med til man faktisk har prøvd å kjøre, og ikke bare ta det etter TopGear og Autofil.

7291558[/snapback]

da er det ikke mange som har lov til å diskutere hvilken av bilene som er best :roll: Er ikke mange som har kjørt både en ferrari og en lamborghini.

 

Men det er jo mange opplysninger og fakta man kan ta hensyn til i diskusjonen, så jeg er ikke enig.

Lenke til kommentar
Irriter meg over at jeg sier jeg skal slutte å spise snop og annet dritt. Klarer det aldri..  ;)

7294662[/snapback]

Det er verst i begynnelsen. Jeg spiste _mye_ snop før, men hadde veddemål med en kompis så jeg holdt meg unna det i 2-3uker. Etter det var jeg ikke så sugen på det. Spiser sjelden snop nå. Prøv det ut :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...