kanonkent Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 En ting som irriterer meg noe sykt er folk som skal ødelegge ting, bare på pur faen. Var på LAN hos en kompis i helgen. Natt til søndag reiste jeg og madammen hjem til henne for å sove der, og da jeg kom tilbake til LAN'et søndag morgen, så var alle bilene nedover veien ripet opp, mest sannsynlig en idiot som har løpt nedover der med en nøkkel eller noe lignende. Hva feiler det slike folk ? Jeg er glad for at jeg ikke sto parkert der den natten, men begge kompisene mine sine biler fikk en stygg ripe. For (no)en idiot(er)... Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hvorfor har man det så travelt i dagens samfunn? Fordi tid er en begrenset ressurs. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hvorfor har man det så travelt i dagens samfunn? Fordi tid er en begrenset ressurs. Ja sant nok men hvis man tar eksempler i rushtrafikken. Hvorfor tar folk snarveier for å spare 30 sek, hvorfor kjører folk forbi når det står 200 biler foran der igjen. Hva sparer man egentlig? Det er snakk om sekunder og kanskje minutt..... Er det mors kjøttkaker som venter? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Inspirtert av Kiwi: Et sekund her og et sekund der. Nei, jeg skjønner godt hva du mener. Vi stresser alt for mye idag. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg HATER folk som kjører sakte i trafikken. Jeg blir bare så inni helvettes forbanna. Jeg sitter seriøst å skriker høgt rundt meg "KJØR DA DI FORBANNA F****". OG vist du kommer på veien, det er 80 feks. Så kjører en bil ut av et kryss og innpå veien forann deg, og KLARE FOR FAEN IKKE Å GI GASS. ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH! Helvettes søndagskjørere. BURN! Hahaha, morro lesing på morran. Følte det litt slik i morres også, lå bak ei kjerring, ikke noe bombe egentlig. Hun klarte tydeligvis ikke å finne gasspedalen, for makan til sirup skal du lete lenge etter. I 50 sona hadde hun ikke klart å få rævva opp i 45 før neste kryss. Ble liggende bak og vente på at hun skulle få rævva i gir, la meg helt opp i bakfangeren bare for å demonstrere at det gikk ALT for seint, men neida. Herregud, føltes som om jeg kunne hoppe ut av bilen og skubbe i ekstra fart i bilen hennes da det gikk så seint. Møter jeg på folk som kjører inn på landeveien i 80 sona og det er klart i motsatt felt, tar jeg bare å like så godt kjører forbi sirupsboksene da de aldri klarer å finne pedalen til høyre. Følger så jæævlig med deg Ja eg pleier å demonstere jeg også med å legge meg så langt opp i ræva som mulig. Men det har bare funka EN gang. Og som nevnt tidligere og. Dei helvettes bobil achmedane fra Tyskland. Staten i Norge skulle seriøst ha laget en egen vei til dem som gjekk rundt og opp og ned fra dessa helvettes fjella våres. Og latt oss få være i fred!!! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja eg pleier å demonstere jeg også med å legge meg så langt opp i ræva som mulig. Men det har bare funka EN gang. Ah, hadde bare sinka tråkka inn bremsepedalen. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Han har et poeng: Alpin-heisene er ufattelig treige! Skulle vært teleportering. Men da ville man ikke fått en hvilepause Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det kan du gjøre når du tryner Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Folk som jukser på prøver -.- Men føles godt å klare toppkarakter og vite at man faktisk gjorde det selv. Endret 1. desember 2008 av Matsemann Lenke til kommentar
Brian Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Og som nevnt tidligere og. Dei helvettes bobil achmedane fra Tyskland. Staten i Norge skulle seriøst ha laget en egen vei til dem som gjekk rundt og opp og ned fra dessa helvettes fjella våres. Og latt oss få være i fred!!! Med andre ord la de få veiene som allerede eksisterer og bygg ny motorvei til oss? Lenke til kommentar
embark Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja eg pleier å demonstere jeg også med å legge meg så langt opp i ræva som mulig. Men det har bare funka EN gang. Ah, hadde bare sinka tråkka inn bremsepedalen. Amen! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 At diskusjon.no går til helvete. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) At diskusjon.no går til helvete. Utdyp? Det irriterer meg at når jeg skal registrere meg på aftenpostens nettdebattdel så står det ikke noe kode i boksen man skal skrive for å bli godkjent som nytt medlem. Endret 1. desember 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Folk som jukser på prøver -.-Men føles godt å klare toppkarakter og vite at man faktisk gjorde det selv. Den følelsen er kjempegod, ja Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Udugelie kvinnfolk som har ødelagt bruken av palestinaskjerf. De ser noen bruke det og som følge av idiot-jegmågjøresomalleandrellerserjegentaper instinktet bruker de det, uten å forstå betydningen av det. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Han har et poeng: Alpin-heisene er ufattelig treige! Skulle vært teleportering. Hvorfor har man det så travelt i dagens samfunn? Fordi tid er penger? Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Han har et poeng: Alpin-heisene er ufattelig treige! Skulle vært teleportering. Hvorfor har man det så travelt i dagens samfunn? Fordi tid er penger? Tid er penger for den rette personene! Tror nok ikke alle havner i denne kategorien Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Udugelie kvinnfolk som har ødelagt bruken av palestinaskjerf. Mere morsomt blir det når 90% av dem ikke kan plassere Palestina på kartet. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 At diskusjon.no går til helvete. Det er da så absolutt tull. Gi meg gode grunner for at noe slikt eksisterer. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja, hva er galt med diskusjon.no, om jeg tør spørre? Hva er det som ikke går din vei? Er det noe som mangler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg