Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

En ting som irriterer meg noe sykt er folk som skal ødelegge ting, bare på pur faen. Var på LAN hos en kompis i helgen. Natt til søndag reiste jeg og madammen hjem til henne for å sove der, og da jeg kom tilbake til LAN'et søndag morgen, så var alle bilene nedover veien ripet opp, mest sannsynlig en idiot som har løpt nedover der med en nøkkel eller noe lignende. Hva feiler det slike folk ? Jeg er glad for at jeg ikke sto parkert der den natten, men begge kompisene mine sine biler fikk en stygg ripe.

For (no)en idiot(er)...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor har man det så travelt i dagens samfunn?

Fordi tid er en begrenset ressurs.

Ja sant nok men hvis man tar eksempler i rushtrafikken. Hvorfor tar folk snarveier for å spare 30 sek, hvorfor kjører folk forbi når det står 200 biler foran der igjen. Hva sparer man egentlig? Det er snakk om sekunder og kanskje minutt.....

Er det mors kjøttkaker som venter?

Lenke til kommentar
Jeg HATER folk som kjører sakte i trafikken. Jeg blir bare så inni helvettes forbanna. Jeg sitter seriøst å skriker høgt rundt meg "KJØR DA DI FORBANNA F****". OG vist du kommer på veien, det er 80 feks. Så kjører en bil ut av et kryss og innpå veien forann deg, og KLARE FOR FAEN IKKE Å GI GASS. ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH! Helvettes søndagskjørere. BURN!

Hahaha, morro lesing på morran. Følte det litt slik i morres også, lå bak ei kjerring, ikke noe bombe egentlig. :D Hun klarte tydeligvis ikke å finne gasspedalen, for makan til sirup skal du lete lenge etter. I 50 sona hadde hun ikke klart å få rævva opp i 45 før neste kryss. Ble liggende bak og vente på at hun skulle få rævva i gir, la meg helt opp i bakfangeren bare for å demonstrere at det gikk ALT for seint, men neida. Herregud, føltes som om jeg kunne hoppe ut av bilen og skubbe i ekstra fart i bilen hennes da det gikk så seint.

Møter jeg på folk som kjører inn på landeveien i 80 sona og det er klart i motsatt felt, tar jeg bare å like så godt kjører forbi sirupsboksene da de aldri klarer å finne pedalen til høyre.

Følger så jæævlig med deg :) Ja eg pleier å demonstere jeg også med å legge meg så langt opp i ræva som mulig. Men det har bare funka EN gang.

Og som nevnt tidligere og. Dei helvettes bobil achmedane fra Tyskland. Staten i Norge skulle seriøst ha laget en egen vei til dem som gjekk rundt og opp og ned fra dessa helvettes fjella våres. Og latt oss få være i fred!!!

Lenke til kommentar
Og som nevnt tidligere og. Dei helvettes bobil achmedane fra Tyskland. Staten i Norge skulle seriøst ha laget en egen vei til dem som gjekk rundt og opp og ned fra dessa helvettes fjella våres. Og latt oss få være i fred!!!

Med andre ord la de få veiene som allerede eksisterer og bygg ny motorvei til oss? :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...