Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TEMA: ALPIN-SENTER

 

når det er ufattelig masse mennesker i løypa som ikke ser seg for før de svinger.

 

foreldre som har med seg småbarn i hovedløypene for å lære dem å stå på ski når det er masse folk i løypene. PS:det er en grunn til at man har barnetrekk.

 

folk som som sitter og viler i grupper på rare steder i løypa (vanligvis snowboardere), gjerne i en sving eller en annen plass hvor det er vansklig å se dem.

 

drittsekk-ungdom som kaster snøballer på andre i løypa.

 

folk som plutselig bråstanser midt i løypa uten å tenke på at folk kommer i høy hastighet bak.

 

folk med liten erfaring på ski/snowboard som kjører fortere enn de selv takler og svinger/bremser sjeldent og derfor utgjør en fare for alle andre i løypa.

 

heisene bruker vanligvis laaang tid på å nå toppen, skulle vært mye raskere;p

Lenke til kommentar
Jeg var faktisk på nuppe til å si HVA FAN ER PROBLEME DITT, TRASIGE KJÆRRING. men tingen er, det finnes mange slike jenter overalt. man burde bare drite i de, men jeg klarer det ikke, blir så sur

 

Smiler de selv om de absolutt ikke føler seg sånn, kan de fort bli sett på som falske. Det er en hårfin balansegang. Jeg vil heller være en surpomp enn falsk.

Lenke til kommentar

Uff...

Alltid noen som skal ha det morsomt på bekostning av andre...

 

Var hos kjæresten min, og de hadde noen på besøk.

Kjæresten min hadde klipt seg kort for ikke så lenge siden. Hun ble helt nydelig. :)

 

Så var det en av de som var på besøk som sa: "Jasså, du har klipt deg? Sånn bestemooo"...... "Hhehehehe"

 

(En annen gang for en stund siden, når hun hadde langt hår, så farget hun tuppene lilla. Da ble hun kalt "mors petunia" av alle i slekta hennes fordi moren hadde noen lilla petuniaer...)

 

Stakkar jenta mi... :(

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Jeg HATER folk som kjører sakte i trafikken. Jeg blir bare så inni helvettes forbanna. Jeg sitter seriøst å skriker høgt rundt meg "KJØR DA DI FORBANNA F****". OG vist du kommer på veien, det er 80 feks. Så kjører en bil ut av et kryss og innpå veien forann deg, og KLARE FOR FAEN IKKE Å GI GASS. ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH! Helvettes søndagskjørere. BURN!

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg på matrester hos folk. En litt lenger ut i familien er fæl til å legge gamle matrester i kjøleskapet, gjerne uten noen form for plast over. Planen hennes er som oftest å spise opp resten av maten ved en senere anledning, men det hender jo at maten blir liggende en stund. Så gir hun det til katten i stedet. Greit nok, det, men det kan hun jo like godt gjøre med en gang. Det begynner jo å lukte av kjøleskapet.

Endret av Shipwreck
Lenke til kommentar
Jeg HATER folk som kjører sakte i trafikken. Jeg blir bare så inni helvettes forbanna. Jeg sitter seriøst å skriker høgt rundt meg "KJØR DA DI FORBANNA F****". OG vist du kommer på veien, det er 80 feks. Så kjører en bil ut av et kryss og innpå veien forann deg, og KLARE FOR FAEN IKKE Å GI GASS. ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH! Helvettes søndagskjørere. BURN!

 

Hahaha, morro lesing på morran. Følte det litt slik i morres også, lå bak ei kjerring, ikke noe bombe egentlig. :D Hun klarte tydeligvis ikke å finne gasspedalen, for makan til sirup skal du lete lenge etter. I 50 sona hadde hun ikke klart å få rævva opp i 45 før neste kryss. Ble liggende bak og vente på at hun skulle få rævva i gir, la meg helt opp i bakfangeren bare for å demonstrere at det gikk ALT for seint, men neida. Herregud, føltes som om jeg kunne hoppe ut av bilen og skubbe i ekstra fart i bilen hennes da det gikk så seint.

 

Møter jeg på folk som kjører inn på landeveien i 80 sona og det er klart i motsatt felt, tar jeg bare å like så godt kjører forbi sirupsboksene da de aldri klarer å finne pedalen til høyre.

Lenke til kommentar
TEMA: ALPIN-SENTER

 

når det er ufattelig masse mennesker i løypa som ikke ser seg for før de svinger.

 

foreldre som har med seg småbarn i hovedløypene for å lære dem å stå på ski når det er masse folk i løypene. PS:det er en grunn til at man har barnetrekk.

 

folk som som sitter og viler i grupper på rare steder i løypa (vanligvis snowboardere), gjerne i en sving eller en annen plass hvor det er vansklig å se dem.

 

drittsekk-ungdom som kaster snøballer på andre i løypa.

 

folk som plutselig bråstanser midt i løypa uten å tenke på at folk kommer i høy hastighet bak.

 

folk med liten erfaring på ski/snowboard som kjører fortere enn de selv takler og svinger/bremser sjeldent og derfor utgjør en fare for alle andre i løypa.

 

heisene bruker vanligvis laaang tid på å nå toppen, skulle vært mye raskere;p

 

jeg var så uheldig å ikke ha ordentlig kontroll

når jeg var med på en liten tur. Det er noe av det flaueste jeg har vært med på og skal ikke gjentas igjen for å verne om de som liker å drive med det :)

 

happy?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...