Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, dette har ikke jeg peiling på, så jeg skal ikke si noe. Når vi er inne på sanger: Det jeg irriterte meg på for noen år siden, var at bestevenninnen min påstod at det er Sissel Kyrkjebø som synger "My heart will go on" og ikke Celine Dion. (OK, det har gått opp for henne nå, men hun sto fast på dette i mange år) Ikke at jeg hører så mye på denne sangen, siden jeg hører mest på progressiv rock ol. men slike ting kan få en til å bli litt småirritert.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
reklame som dukker opp nederst på videoene på youtube osv. plagsom som faen

De på dagbladet sin er nesten værre.. må trykke på lukk annonse for at du skal se den nederste halvdelen av videoen.

Lenke til kommentar

De verste er dem som popper opp enda man har pop-up blokkering på. Og så går de ikke bort når man prøver å fjerne dem. Man må vente til de fjerner seg av seg selv. Drittirriterende. Ser dem ofte på KK.no (for dere gutter er ikke dette noe å bekymre seg over, siden dere sikkert ikke leser KK uansett. :p) Har sett det på andre sider også. Hater det som fy.

Endret av Shipwreck
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Også den spillern som er på www.familyguynow.com, hvor du må trykke på playknappen to ganger, der den ene gangen blir du sent til pokerstars.com

Lenke til kommentar
Smatting :D

Edit: Når andre folk er påstålige og sier de har rett når jeg vet at der er jeg som har rett..

Smatting, å HERREGUD mengden det irriterer meg fortjener capslock på samtlige ord. Jeg går seriøst fra Bruce Banner til Hulken med engang jeg hører antydningene til det. Herregud.

Lenke til kommentar

Naboer som kommer på uanmeldt besøk tidlig lørdag morgen, okkuperer datamaskinen i 8+ timer der de sitter på en eller annen nettprat, må tilsnakkes tre-fire ganger før de forstår at nok er nok og jeg har lyst på fred og ro, og til og med hysjer på deg fordi du forstyrrer dem mens de prater i mikrofon med en eller annen og spiller høy musikk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...