Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hater alle de som ikke skjønner at man skal stå på høyre side av en rulletrapp sånn at de kan slippe forbi andre folk som skal forbi

Er det så jævla vanskelig å flytte den feite rævva deres på den andre siden? argh..

Er så enig. Det samme gjelder på bussen, hvor folk ikke klarer å flytte seg, og står rett opp og ned i midtgangen på bussen når man er på vei til døren. Noe jeg også synes er irriterende er folk som nærmest dytter deg til side for å komme først til døren, når det faktisk er du som står foran, og er på vei ut først. (En gang var jeg kommet halvveis ned trappen, og da så jeg ingen vits i at kjerringen bak meg stresset så sykt. Var jo bare et par trinn igjen. For øvrig var hun ganske tykk, så kanskje hun var redd for å bli sittende fast) Folk som nesten river deg over ende for å komme først til kortleseren på bussen, når det faktisk er du som står foran, og er på vei til å ta kortet nedi, er også et svært plagsomt fenomen. Da er det best å glo stygt på dem, eller "tilfeldigvis" dunke borti dem på vei til sitteplassen din.

Lenke til kommentar

TEMA: GOLFBANEN

folk som lager kø på golfbanen og som nekter å slippe folk igjennom.

ener-flighter på golfbanen som bare legger opp til kø og rot.

ferske grøntkort spillere som slår ballen til hytt og pine.

gamle kjerringer på golbanen som slår ballen 10 og 10 meter om gangen.

sjølvgode business folk og oslo-sosser som tror de eier banen og kan gjøre som de selv vil.

folk som ikke raker i sandbunkeren etter de har spilt derfra.

Lenke til kommentar

Folk som tuter til noen når de kjører forbi.

Stod på bussholdeplassen i dag, plutselig hørte jeg bare TUUUUUUUUUUUUUUUT, og skvatt skikkelig. Var en eller annen teiting som tuta og rakk finger til en annen dude der.

Faen, det er ikke noe positiv opplevelse å bli tuta på. Gidder nesten ikke hilse tilbake på de som tuter til meg.

Dessuten er det ikke lov...

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Man blir jo helt ubrukelig!! Nesten så jeg må ha hjelp til å få på meg jakken :!:

Høres helt teit ut. Bli øm og ødelagt etter å ha løftet et par kg liksom..kvinnfolk...

Det er ikke til å unngå å bli fucka når man løfter vekter med muskler som ellers ikke blir brukt.

I morgen er ikke jeg menneske hvertfall :dontgetit:

Snublefot:

får jeg noe større nå kommer folk til å le av meg :!:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...