WarpX Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Helvettes utleiere som bare må kontakte 3-4 personer som de ser i avisen, slik at vi kan kaste bort tiden på å konkurrere mot hverandre! Det er ikke derfor jeg setter inn annonse. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg hater alle de som ikke skjønner at man skal stå på høyre side av en rulletrapp sånn at de kan slippe forbi andre folk som skal forbiEr det så jævla vanskelig å flytte den feite rævva deres på den andre siden? argh.. Er så enig. Det samme gjelder på bussen, hvor folk ikke klarer å flytte seg, og står rett opp og ned i midtgangen på bussen når man er på vei til døren. Noe jeg også synes er irriterende er folk som nærmest dytter deg til side for å komme først til døren, når det faktisk er du som står foran, og er på vei ut først. (En gang var jeg kommet halvveis ned trappen, og da så jeg ingen vits i at kjerringen bak meg stresset så sykt. Var jo bare et par trinn igjen. For øvrig var hun ganske tykk, så kanskje hun var redd for å bli sittende fast) Folk som nesten river deg over ende for å komme først til kortleseren på bussen, når det faktisk er du som står foran, og er på vei til å ta kortet nedi, er også et svært plagsomt fenomen. Da er det best å glo stygt på dem, eller "tilfeldigvis" dunke borti dem på vei til sitteplassen din. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 TEMA: GOLFBANEN folk som lager kø på golfbanen og som nekter å slippe folk igjennom. ener-flighter på golfbanen som bare legger opp til kø og rot. ferske grøntkort spillere som slår ballen til hytt og pine. gamle kjerringer på golbanen som slår ballen 10 og 10 meter om gangen. sjølvgode business folk og oslo-sosser som tror de eier banen og kan gjøre som de selv vil. folk som ikke raker i sandbunkeren etter de har spilt derfra. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 ferske grøntkort spillere som slår ballen til hytt og pine. Ikke glem at alle har begynt en plass Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 At jeg ikke vet hvor stor plass pc-en tar, skal lage kabinett men trenger å vite hvor mye areal komponente tar pluss hvor mye de bygger ut. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Folk som tuter til noen når de kjører forbi. Stod på bussholdeplassen i dag, plutselig hørte jeg bare TUUUUUUUUUUUUUUUT, og skvatt skikkelig. Var en eller annen teiting som tuta og rakk finger til en annen dude der. Faen, det er ikke noe positiv opplevelse å bli tuta på. Gidder nesten ikke hilse tilbake på de som tuter til meg. Dessuten er det ikke lov... Endret 27. november 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 At jeg ikke vet hvor stor plass pc-en tar, skal lage kabinett men trenger å vite hvor mye areal komponente tar pluss hvor mye de bygger ut. Du vet hvordan du bruker en tommestokk\linjal vel? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Veldig vanskelig når pc-en ikke er kjøpt? Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Veldig vanskelig når pc-en ikke er kjøpt? Skal du lage kabinettet mindre enn et vanlig kabinett? Hvis ikke er det jo bare å sjekke målene på et vanlig et. Finn et tilfeldig ATX kabinett i prisguiden og se på spesifikasjonene. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Dette er handlevognen. Det skal ikke være standard mål på kabinettet nei (røper ikke hva kabinettet skal se ut som enda ) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Jeg er øm i hele overkroppen Endret 27. november 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Utdyp? Er forbanna irritert over et fantastisk latterlig tilskuertall som 14549. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg har bare vært på trening Har hatt et lite opphold og det er noe dritt å begynne på igjen. Blir føkka i flere dager. Greier ikke å løfte armene, for å ikke snakke om brystmusklene :!: (trener vekter). Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Ja, du er inne på noe. Støle muskler og strekk i nakken/ryggen er vel noe av det verste jeg vet. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg har bare vært på trening Har hatt et lite opphold og det er noe dritt å begynne på igjen. Blir føkka i flere dager. Greier ikke å løfte armene, for å ikke snakke om brystmusklene :!:(trener vekter). Jeg tenkte med en gang " puppejobb". Sorry Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Man blir jo helt ubrukelig!! Nesten så jeg må ha hjelp til å få på meg jakken :!: Høres helt teit ut. Bli øm og ødelagt etter å ha løftet et par kg liksom..kvinnfolk... Det er ikke til å unngå å bli fucka når man løfter vekter med muskler som ellers ikke blir brukt. I morgen er ikke jeg menneske hvertfall Snublefot: får jeg noe større nå kommer folk til å le av meg :!: Endret 27. november 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Og når man våkner dagen derpå er ryggen forvandlet til en kroppsdel fra helvete og armene føles amputerte ut. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) dagen derpå som i fylla eller etter trening? Ryggen har det bra, siden jeg løfter rett.. men det er værre med det andre på overkroppen Endret 27. november 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Mente etter trening, men fylla er minst like jævlig :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg