Smirnoff Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Kvinnfolket på jobb som står som et nek og flirer og ler når man står og prater til henne. Blir noe slikt som: "Ja, ja, hehehehehehe, jaja, hehehehehehehe!" ad infinitum. Herregud, menneske... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Tja, om man sier noe morsomt til henne så... men om det ikke var ment å være morsomt så forstår jeg http://flax.gapt.no/ - noe så vanvittig kjedelig. Hvem er det som gidder å bruke mye tid bare for å vinne et stakkars lodd?! Endret 27. november 2008 av WarpX Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Tja, om man sier noe morsomt til henne så... men om det ikke var ment å være morsomt så forstår jeg Problemet er akkurat det, det kan være hva som helst. Regner forøvrig med at hun ikke gjør det om jeg f.eks sier "jeg har kreft" eller "min mor døde i går kveld". Men kan vel aldri vite. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg er et rasshøl Ja vel, så hva er forskjellen på deg og utlendinger du ikke liker? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 At jeg ikke er sammen med min søster er en ting. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 en i pararell klassen min har sikkert 100 små filmer av bare han, og han går rundt og bare snakker om seg selv å filmene hans... skikkelig selvdigger Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 At jeg ikke er sammen med min søster er en ting. Hvis fyren behandler søsteren din dårlig må du faen se til å sette en stopper for det. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Kan gi en liten update når jeg har fått full oversikt. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Tja, om man sier noe morsomt til henne så... men om det ikke var ment å være morsomt så forstår jeg http://flax.gapt.no/ - noe så vanvittig kjedelig. Hvem er det som gidder å bruke mye tid bare for å vinne et stakkars lodd?! Jeg ble hekta Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 At jeg ikke er sammen med min søster er en ting. Nei, er alle utlendinger sammen med søstrene sine da? *pirke* Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hans søster kanskje? Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Parkerings bøter er dritt Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det er vel det, men du kan jo takke deg selv Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Nei, har sendt klage brev:P Jeg sto der i 5 min mens det sto på skilte 10 min så ^.^ Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Å klø i ansiktet når man er hos frisøren og må sitte helt i ro er sinnsvagt irriterende. Får lyst til å skrike. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Kan jo bare spørre om hu* kan stoppe litt slik at du kan klø deg i ansiktet da. *Frisøren. Endret 27. november 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Kan du ikke bare klø deg selv da? Hun trimmer jo ikke trynet ditt. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg hater alle de som ikke skjønner at man skal stå på høyre side av en rulletrapp sånn at de kan slippe forbi andre folk som skal forbiEr det så jævla vanskelig å flytte den feite rævva deres på den andre siden? argh.. Ding-ding, we have a winner. Dette er en sant irritasjonsmoment. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Å klø i ansiktet når man er hos frisøren og må sitte helt i ro er sinnsvagt irriterende. Får lyst til å skrike. Spesielt et hår som havner i nesa, eller når det kommer vanndråper i øret . Grusomt. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Nettopp chokke. Nei, man kan ikke bare begynne å klø seg i trynet når det står en dame og veiver med en saks/barbermaskin ved øret ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg