Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som irriterer meg grenseløst nå er at rådgiveren ikke har hatt tid til å arbeide med linje skiftet mitt slik at jeg ikke er på media før på mandag, han lovet at jeg skulle vere på media og kommunikasjon, Onsdag denne uka.

Så nå sitter jeg bare her på skulen med ingen klasser å gå til.

Går det ann å skifte linje så sent i året? trodde det var grense en eller annen gang i september...

Det som irriterer meg er at det har regnet noe så kolosalt i natt,og jeg måtte derfor "vasse" til skolen,

Er søkkvåt :(

Lenke til kommentar

Irriterer meg over folk som ikke skjønner at det ikke finnes gode eller dårlige sjekketriks da et sjekketriks ene og alene er en unskyldning til å starte en samtale og knuse isen. Liker du ikke samtaleemnet personen sjekker deg opp med, spør heller personen om noe du lurer på / er interessert i / vil fortelle om.

Lenke til kommentar
Nå: Skuddrama på gisselhotell

* Skarpskyttere har stormet hotell

LOL, ser for meg kaoset med sniperriffler under stormingen.

De mener vel at sniperene tok ut mål 1 sec før stormingen og ikke at sniperene med dette utstyret stormet byggnignen>< VG ftw.

--------------------------------------------

Ulykka skjedde i Ervik i Bjugn hvor den ene elgen døde momentant, mens den andre var sterkt skadet og ble avlivet. Svein-Erik Nebb som eier firmaet Bjugn Bilberging AS kjørte redningsbilen som ble betydelig skadet i ulykka. Nebb er en meget erfaren sjåfør, og har gjennom årene vært borti mye som driver av bilbergingsfirmaet.

Han sier til Fosna-Folket at det gikk bra med ham selv i ulykka.

- Men jeg er forbannet, sier han etter at bilen er ødelagt. Han har en bil i reserve sånn at han kan være operativ, men det var den mest solide redningsbilen som ble ødelagt

Han har drept 2 dyr og det eneste han klarer å få frem i media er at han er forbannet pga bilen er ødelagt. For en J idiot

Endret av War
Lenke til kommentar
Ulykka skjedde i Ervik i Bjugn hvor den ene elgen døde momentant, mens den andre var sterkt skadet og ble avlivet. Svein-Erik Nebb som eier firmaet Bjugn Bilberging AS kjørte redningsbilen som ble betydelig skadet i ulykka. Nebb er en meget erfaren sjåfør, og har gjennom årene vært borti mye som driver av bilbergingsfirmaet.

Han sier til Fosna-Folket at det gikk bra med ham selv i ulykka.

- Men jeg er forbannet, sier han etter at bilen er ødelagt. Han har en bil i reserve sånn at han kan være operativ, men det var den mest solide redningsbilen som ble ødelagt

Han har drept 2 dyr og det eneste han klarer å få frem i media er at han er forbannet pga bilen er ødelagt. For en J idiot

Hvorfor er han en idiot? Elg er hat. Håper han fikk litt av kjøttet til en god middag.

Lenke til kommentar

Naboen som satt matsøpla ut i gangen fordi den stinka så. Kom ut i oppgangen på morgenen i dag og begynte såvidt å brekke meg. Hva i #¤¤%& er det som er problematisk å ta den turen ned trappa for å hive det i dunken? Neste gang tar jeg posen og heller innholdet i postkassa hans. :hrm:

Lenke til kommentar
Fordi jeg ikke liker at folk som ikke oppfører seg og ikke behandler jenter ordentlig skal være med min søster. Kall meg gjerne rassist. (Snakker dog om folk jeg VET ikke kan oppføre seg, altså ikke bare at han har mørk hud)

Forskjell på rasshøl og utlending da, ikke alle er sånn :p

Alle norske gutter behandler jo damene pent, eller hva?

Lenke til kommentar
Får det fra jaktlaget til typen sin far.
Ah keke.

Fy faen gutter og jenter. Gjett hva jeg fikk vite litt etter jeg skrev den posten a. Lillestra mi er faen meg sammen med *utlending*. DET irriterer meg så grenseløst at fy faen!
Det kunne vært mye værre... lillesøstra til en kompis av meg (hu er 14 år) var faenmeg sammen med en 21-åring!

Irriterer meg forresten over tøfler som driter i at lillesøstrene sine er sammen med pedoer. :p

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Jeg er et rasshøl men faen jeg oppfører meg ikke som en stereotype utlending. Å det blir en forskjell så fort det er søstra di. + at jeg er litt rassist, men veldig å kalle meg selv realist.

Til teletubbie: Hadde han vært 21 kunne jeg hvertfall garantert at enten jeg eller pappa hadde tatt oss en liten prat han ganske så fort.

Endret av Bobbylove
Lenke til kommentar

Ja, men det var 1: Rettet som en spøk og to: jeg skjønner godt at du/dere ville gjøre det du beskrev i posten.

Tviler også på at dere begge hadde "stormet" en 21åring. Tror nok snakketøyet er pri 1 og så er resten opp til person 1 :)

Til alle andre som irriterer seg over små og store ting:

Ønsker dere alle en god jul, så da er det sagt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...