Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk.

85% av alle folkene på skolen er utrolig teite og dumme.

5% er sånn middels.

5% er greie nok.

4% er tøffe.

Resten er mine venner cirka. Kanskje mindre enn resten. Vet ikke jeg... Ikke mange hvertfall.

EDIT:

Irriterer meg over folk som har bilder av 5-20 stykk på avataren på msn.

Det er jo ikke mulig å se en dritt. Det blir for smått.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Irriterer meg over når folk faen ikke klarer å holde frister i gruppearbeid. JÆVLA MONGOLIDE RUNKETROLL SOM FAEN IKKE ORKER Å GJØRE EN DRITT I TIDE!!!111!1

Der har du meg, men jeg melder meg alltid ut og "jobber" på egen hånd slik at jeg ikke ødelegger for andre.

Fasen å mange som får slike MSN virus fr tiden. Får jo meldinger i hytt og pine om at det finnes bilder av meg både her og der. At folk i det hele tatt trykker på slike linker og enda verre: Åpner et "bilde" lagret som et arkiv!

Hmm, jeg får det alltid fra de dummeste folka på lista. Det var jo merkelig. :ermm:

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
At de onde åndene - som jeg trodde var borte for godt - har kommet tilbake, merka de først for noen dager siden da rommet ble unormalt kaldt (det er kjølig til vanlig, men nå er det ekstra ille), i dag velta de ene høyttaleren min helt uten videre og nå er de her bare, prøver å trenge seg på meg igjen, invadere huet mitt, det kjennes ut som jeg kronisk skullfucka inn et øre og ut et øye.

Jeg hater de, hater de, HATER de!! ><

Hvorfor meg? Hva faen er så spesielt med meg? Kan de ikke bare invadere og hjemsøke noen andre?!

Gah ... Dø :|

Seriously? Tror du på sånt?

Ja.

Og hvordan kan ting jeg ikke er i nærheten av ramle i gulvet?

http://no.wikipedia.org/wiki/Tyngdekraft

Ha ha, jeg tviler på at tyngdekraften bare følte for å puffe den ene høyttaleren min sånn at den falt over ende når den sto på et ganske stødig sted.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

At folk ikkje stopper ved gangfelt selv som de veldig god strekning å bremse på.

Værste er når det kommer 2 biler på rad uten å gidde å stoppe :mad:

Irriterer meg og over at det har begynt å regne, så det blir enormt glatt ute!

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg grenseløst nå er at rådgiveren ikke har hatt tid til å arbeide med linje skiftet mitt slik at jeg ikke er på media før på mandag, han lovet at jeg skulle vere på media og kommunikasjon, Onsdag denne uka.

Så nå sitter jeg bare her på skulen med ingen klasser å gå til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...