Batnobbit Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Da er det kjempebra at du er mann nok til å bitche om det her Har jo sagt det til dem og spurt jentene hvorfor de ikke bare sier de til dem. De tør ikke for man kødder ikke med bonden(ja samma fyr som jeg snakka om tidligere hvis noen husker at jeg whinet om noen slag i brystkassa) Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ca 5 gutter(spesielt disse) irriterer meg. De går alltid og grafser på jentene. Løfter dem opp på fanget sitt og tar hendene rundt dem konstant. Kåte griser altså, det er greit og tulle litt av og til men og gjøre det konstant hvert friminutt? Når jentene sier at de skal slutte og når noen ikke tør og si at de skal slutte så syntes jeg det er utrolig unødvendig. Dette er naturens gang dette her, så fremt det ikke er vold og seksuell trakassering inne i bildet. Grafs litt på jentene du og da vel så skjønner du hvor gøy det kan være:) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Folk som kjører sakte på E6. Herregud jeg er så forbanna dritt lei av de gamle damene, gamle menn i dress, damer med unger som legger seg i fort fila i 95km/t, 18år gamle jenter som akkurat har fått lappen som skifter felt konstant og kjører forbi 1 og 1 bil. Jeg trenger ingen kritikk, jeg trenger forståelse. haha Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Folk som kjører sakte på E6. Herregud jeg er så forbanna dritt lei av de gamle damene, gamle menn i dress, damer med unger som legger seg i fort fila i 95km/t, 18år gamle jenter som akkurat har fått lappen som skifter felt konstant og kjører forbi 1 og 1 bil. Jeg trenger ingen kritikk, jeg trenger forståelse. haha Velkommen til livet på veien:) I veitrafikkloven står det at det er lov å bruke veiskulderen og vise fingeren til damer på veien. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 At de onde åndene - som jeg trodde var borte for godt - har kommet tilbake, merka de først for noen dager siden da rommet ble unormalt kaldt (det er kjølig til vanlig, men nå er det ekstra ille), i dag velta de ene høyttaleren min helt uten videre og nå er de her bare, prøver å trenge seg på meg igjen, invadere huet mitt, det kjennes ut som jeg kronisk skullfucka inn et øre og ut et øye. Jeg hater de, hater de, HATER de!! >< Hvorfor meg? Hva faen er så spesielt med meg? Kan de ikke bare invadere og hjemsøke noen andre?! Gah ... Dø :| Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ring "Åndenes Makt". Eller Ghostbusters. Selv har jeg aldri vært ute for noe slikt, når rommet blir kaldt er det som oftest fordi jeg har ovnen satt for lavt, og når noe ramler i gulvet er det fordi jeg noen ganger kløner ting til. To ting som forøvrig er irriterende. ;P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Har lite trua på Åndenes makt, og Ghostbusters hadde vært flott om det ikke bare var på film, nei, jeg trenger noe bedre. Jeg har ikke ovn, jeg bruker PCen til oppvarming, fungerer stort sett, men i det siste har det ikke hjulpet i det hele tatt, jeg tar på meg masse klær og svetter bort, men likevel er det kaldt her. Og hvordan kan ting jeg ikke er i nærheten av ramle i gulvet? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 At de onde åndene - som jeg trodde var borte for godt - har kommet tilbake, merka de først for noen dager siden da rommet ble unormalt kaldt (det er kjølig til vanlig, men nå er det ekstra ille), i dag velta de ene høyttaleren min helt uten videre og nå er de her bare, prøver å trenge seg på meg igjen, invadere huet mitt, det kjennes ut som jeg kronisk skullfucka inn et øre og ut et øye.Jeg hater de, hater de, HATER de!! >< Hvorfor meg? Hva faen er så spesielt med meg? Kan de ikke bare invadere og hjemsøke noen andre?! Gah ... Dø :| Seriously? Tror du på sånt? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Tror faktisk han gjør det, det irriterer meg. Irriterer meg over at man egentlig ikke skal irritere seg over andres "betroelser", men jeg gjør det allikevel. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hat å få slike brev; "Nettby er blitt veldig overbelastet blababla". HVORFOR sende rundt slike teite kjedeposter? Jeg har aldri videresendt en eneste mail/post med tull, og kommer aldri til å gjøre det. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Og hvordan kan ting jeg ikke er i nærheten av ramle i gulvet? http://no.wikipedia.org/wiki/Tyngdekraft Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Rodion: Jeg holder på å le meg skakk! Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Folk som gjør stort nummer ut av antall sider i en tråd. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Folk som gjør stort nummer ut av antall sider i en tråd. YOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Innlegg nummer 19999 i denne tråden! Jeg var sistemann inn før 20000! WOHO Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) a Yey. Irriterer meg over folk som mener noe, og diskuterer i en tråd, men lar være å svare på kritiske spørsmål og kun plukker ut de lette for å vise sin kunnskap . Endret 26. november 2008 av chokke Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 a Yey. Irriterer meg over folk som mener noe, og diskuterer i en tråd, men lar være å svare på kritiske spørsmål og kun plukker ut de lette for å vise sin kunnskap . Irriterer meg over folk som skriver en "a" for så å redigere innlegget for å være førstemann til 20000 Irriterer meg over det samme som deg også, folk som velger å svare på de argumentasjonene de kan, men overser de andre Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Irriterer meg jævelig at utlendinger på skolen min ikke kan oppføre seg som folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg