pakke Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg synes folk som bruker absurde mengder energi på å utbasunere sitt hat mot alt og alle som irriterer dem er litt irriterende. Ellers er jeg ikke spesielt glad i naboer som har Singstar, store høyttalere og alt for mye fritid. 6175264[/snapback] Slike 6179699[/snapback] Hehe, det måtte komme. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Folk som sier at de skal begynne å trene, men aldri begynner, og som alltid skal forklare seg hvorfor de ikke har fått begynt... Lenke til kommentar
Petronius Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 www.piczo.com/lacoste89 OMG. hahahahhahahahahaha. JEG DØR! 6186514[/snapback] Jeg lo, MYE! Og så oppdaget jeg plutselig at fyren bor i samme dal som meg! Nå vet jeg ærlig talt ikke om jeg skal le eller grine! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Haha børn Petronius! Jeg irriterer meg skikkeli over folk som kjører en blodstyla volvo 240 og tror at de kjører i verdens beste bil! Argh, de er stygge! At styla en volvo är som at sminka en gis! OH! Folk som gasser ekstra på når de kjører forbi fjortisser. Gamle folk i trafikken som er en reel trafikkfare, mens folk klager på hvordan ungdommen kjører hele tiden! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Denne i begynnelsen av de fleste filmene mine Det er faktisk bare de som kjøper/leier filmer på lovlig vis som får denne JÆVLA snutten (som ikke kan spoles forbi), mens de som piratkopierer ler når de slipper å se den. Det er da ikke de som kjøper/leier filmer som er problemet med piratkopiering, men det er allikevel vi som må tåle den jævla dritten! 6183905[/snapback] De tenkte ikke over de som faktisk ville stjelt en veske eller en bil... Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 En annen irriterende sak er noe jeg kaller for Kebabhumor. Har vel noe med at første gangen jeg oppdaget det var hos en kebabsjappe... 1. Eks. Fyren bak kebabkassa skal ta seg betalt, og istedenfor prisen sier han "HUNDRETUSEN KRONER!", og gliser voldsomt. Morsomt? Tvilsomt... 2. Eks. I en dagligvarebutikk er det en som spør like før du skal betale:"200 poser?". Morsomt? Neppe... Greia med denne kebabhumoren er ikke bare at den er kjip, men de gjentar seg hele tida. De kjører de samme "spøkene" gang etter gang på de samme personene. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Har jeg aldri opplevd.... Lenke til kommentar
cs-freak Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 jeg hater folk på counter strike som du ser at har aimbot eller noen annen hack, og de nekter! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg hater folk i CS som beskylder meg for å ha aimbot når jeg aldri i mitt liv har prøvd en eneste cheat... Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 jeg hater at alle mennesker er stemplet på et eller annet vis... går ikke an å syntes en jente er søt uten at du skal få noen fordommer av noen du kjenner... Det er trist Lenke til kommentar
Minus Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg syns det er irriterende å bli kalt søt! Argh, alle sier det jo =/ Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Det som irriterer meg er.. -de som kjører frem og tilbake mange ganger på veien nedenfor kiosken bare for å vise hvor tøffe de er som kjører over fartsgrensa. -lærere. så og si alle sammen. -CS-språket, selv om jeg av og til bruker det ironisk. -folk som oppfører seg som om de er fulle etter 1 rusbrus. (nevnt tidligere) -_stygge_ folk som legger ut bilder av seg på internett. -msn nick som inneholder uendelig mange tegn. -de som absolutt må prate om hvor drita de skal bli neste helg. Endret 4. juni 2006 av xabeR Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg irriterer meg over folk som ligger 20 under fartsgrensa! Hvor vanskelig er det å forstå skiltene?? Når det står 80 så betyr det 80, ikke 60!! Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Stemmen til dama på TV3 som presenterer filmene og sånt. Jeg hater det tonefallet så intenst. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hvor vanskelig er det å forstå skiltene?? Når det står 80 så betyr det 80, ikke 60!! 6243770[/snapback] Det betyr at maks tillatt fart er 80 km/t, ikkje at ein er påbudt til å køøyre i 60 km/t. Ein skal alltid tilpasse farta etter forhalda. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 - andre som sier hva som har skjedd i siste episode av en serie når jeg ikke har kommet så langt enda, fks prison break eller lost osv - folk med ekstrem ånde - fjortisspråk (lær dere bokmål ffs!) - at programering skal være så utrolig mye å måtte lære seg (iaffall virker det slik) - at det snart er eksamen å jeg føler jeg er dårlig forberedt selv om jeg kansje ikke er det - folk som ser på en som sitter litt med data som en nerd å ser langt ned på personen å mener at data er noe tull (kjøre rundt halve dagen i en bil for gøy er mer tull etter min mening) - han ene læreren jeg har som skal pirke på alt og må si ting 5 ganger før han har fatta at vi har fått det med oss - piczo og folk som maser etter tilbakemeldinger (greit nok, sikkert gøy å lage en side for første gang, men lag noe skikkelig når dere først skal lage en side) - at jeg satte så lenge for å tenke over ting som plager meg at kaffen min ble kald Lenke til kommentar
chris Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Jeg irriterer meg grenseløst over jenter som generaliserer. De skulle tenke på å være litt mer mellow. Gode eksempler av det kvinneligekjønn som er mellow er Anette > Linn Christin > Hanne > Rico Vero > Mirann > Rome, og alle dere andre som jeg ikke husker. Respekt Ordforklaring; http://www.urbandictionary.com/define.php?term=mellow Endret 5. juni 2006 av chris Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Det betyr at maks tillatt fart er 80 km/t, ikkje at ein er påbudt til å køøyre i 60 km/t. Ein skal alltid tilpasse farta etter forhalda. 6244167[/snapback] Ja, jeg veit det. Men den veier jeg kjører hver dag til jobb går veien så og si bare rett fram og er kjempefin. Da blir det litt uforståelig at noen ligger 20 under. Dette skjer minst en gang pr dag! Når de da ligger 20 under så dannes det kø, folk blir irriterte og det skjer farlige forbikjøringer. Edit: En smask til chris Endret 5. juni 2006 av Mirann Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg HATER folk som digger seg selv og må dele det med andre.Jeg HATER folk som er jævla dumme, og tror de er smarte. Jeg HATER folk som tøffer seg bare fordi de snakker med noen over internett istedet for face to face. Jeg HATER religiøse folk som må dele dette med andre. Jeg HATER Norge. Jeg HATER de råtne skolene vi har her. Jeg HATER mye mer. Jeg irriterer meg grenseløst over alt jeg hater! 6166466[/snapback] Du har evig rett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg