Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg synes folk som bruker absurde mengder energi på å utbasunere sitt hat mot alt og alle som irriterer dem er litt irriterende. Ellers er jeg ikke spesielt glad i naboer som har Singstar, store høyttalere og alt for mye fritid.

6175264[/snapback]

Slike :roll:

6179699[/snapback]

Hehe, det måtte komme. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha børn Petronius! :D

 

Jeg irriterer meg skikkeli over folk som kjører en blodstyla volvo 240 og tror at de kjører i verdens beste bil! Argh, de er stygge! At styla en volvo är som at sminka en gis!

OH! Folk som gasser ekstra på når de kjører forbi fjortisser.

Gamle folk i trafikken som er en reel trafikkfare, mens folk klager på hvordan ungdommen kjører hele tiden!

Lenke til kommentar
Denne i begynnelsen av de fleste filmene mine

handbag.jpg

Det er faktisk bare de som kjøper/leier filmer på lovlig vis som får denne JÆVLA snutten (som ikke kan spoles forbi), mens de som piratkopierer ler når de slipper å se den. Det er da ikke de som kjøper/leier filmer som er problemet med piratkopiering, men det er allikevel vi som må tåle den jævla dritten!

6183905[/snapback]

De tenkte ikke over de som faktisk ville stjelt en veske eller en bil... :p

Lenke til kommentar

En annen irriterende sak er noe jeg kaller for Kebabhumor. Har vel noe med at første gangen jeg oppdaget det var hos en kebabsjappe...

1. Eks.

Fyren bak kebabkassa skal ta seg betalt, og istedenfor prisen sier han "HUNDRETUSEN KRONER!", og gliser voldsomt. Morsomt? Tvilsomt...

2. Eks.

I en dagligvarebutikk er det en som spør like før du skal betale:"200 poser?". Morsomt? Neppe...

 

Greia med denne kebabhumoren er ikke bare at den er kjip, men de gjentar seg hele tida. De kjører de samme "spøkene" gang etter gang på de samme personene.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg er..

 

-de som kjører frem og tilbake mange ganger på veien nedenfor kiosken bare for å vise hvor tøffe de er som kjører over fartsgrensa.

 

-lærere. så og si alle sammen.

 

-CS-språket, selv om jeg av og til bruker det ironisk.

 

-folk som oppfører seg som om de er fulle etter 1 rusbrus. (nevnt tidligere)

 

-_stygge_ folk som legger ut bilder av seg på internett.

 

-msn nick som inneholder uendelig mange tegn.

 

-de som absolutt må prate om hvor drita de skal bli neste helg.

Endret av xabeR
Lenke til kommentar

- andre som sier hva som har skjedd i siste episode av en serie når jeg ikke har kommet så langt enda, fks prison break eller lost osv

- folk med ekstrem ånde

- fjortisspråk (lær dere bokmål ffs!)

- at programering skal være så utrolig mye å måtte lære seg (iaffall virker det slik)

- at det snart er eksamen å jeg føler jeg er dårlig forberedt selv om jeg kansje ikke er det

- folk som ser på en som sitter litt med data som en nerd å ser langt ned på personen å mener at data er noe tull (kjøre rundt halve dagen i en bil for gøy er mer tull etter min mening)

- han ene læreren jeg har som skal pirke på alt og må si ting 5 ganger før han har fatta at vi har fått det med oss

- piczo og folk som maser etter tilbakemeldinger (greit nok, sikkert gøy å lage en side for første gang, men lag noe skikkelig når dere først skal lage en side)

- at jeg satte så lenge for å tenke over ting som plager meg at kaffen min ble kald :p

Lenke til kommentar
Det betyr at maks tillatt fart er 80 km/t, ikkje at ein er påbudt til å køøyre i 60 km/t. Ein skal alltid tilpasse farta etter forhalda.

6244167[/snapback]

Ja, jeg veit det.

 

Men den veier jeg kjører hver dag til jobb går veien så og si bare rett fram og er kjempefin. Da blir det litt uforståelig at noen ligger 20 under. Dette skjer minst en gang pr dag!

 

Når de da ligger 20 under så dannes det kø, folk blir irriterte og det skjer farlige forbikjøringer.

 

Edit:

 

En smask til chris :D

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Jeg HATER folk som digger seg selv og må dele det med andre.

Jeg HATER folk som er jævla dumme, og tror de er smarte.

Jeg HATER folk som tøffer seg bare fordi de snakker med noen over internett istedet for face to face.

Jeg HATER religiøse folk som må dele dette med andre.

Jeg HATER Norge.

Jeg HATER de råtne skolene vi har her.

Jeg HATER mye mer.

 

Jeg irriterer meg grenseløst over alt jeg hater!

6166466[/snapback]

 

Du har evig rett ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...