Goliath Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Jeg har byttet fra W800i til Nokia N80 og syntes musikkspilleren er horribel. Finnes det noe musikkprogram som viser sangene i en liste hvor man kan trykke en knapp for avspilling? Usikker på hva slags OS N80 har men tror det er S60? Endret 23. mai 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Det er jo NØYAKIG sånn musikkprogrammet I N80 er. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Etter videre utforsking så fant jeg ut at musikkprogrammet ikke er så verst MEN..det er én ting som irriterer meg grønt og det er samme grunn til at ikke bruker itunes: musikken blir sortert etter id-taggen på telefonen. Jeg har musikken i egne mapper som jeg ønsket at skulle bli representert som albumer på mobilen, noe som blir gjort på w880i. Kan jeg få N80 til å gjøre det samme uten å måtte redigere alle id-taggene? Hvis ikke, kan noen hendvise meg til et program som lar meg ordne taggene raskt? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Fungerer helt utmerket ved å velge "Albumer" fra musikkbiblioteket, men da må selvfølgelig ID3 taggene stemme som du sier. Har aldri prøvd et slikt program før, men vet at det finnes mange gode som kan gjøre det automatisk for deg. Lenke til kommentar
Messel Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Hvis ikke, kan noen hendvise meg til et program som lar meg ordne taggene raskt? 6185304[/snapback] Prøv Mp3tag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå