Gå til innhold

Spillverket.no: Spillforum - for de mest omdiskuterte...(AoC)

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om Age of Conan vil kunne havne på den "siden" av forumet. Da det hadde vært utrolig mye lettere å kunne fått samlet alle poser o.l på ett sted.

Og jeg vet jeg ikke er alene om å tru at dette spillet vil bli endel større en flere av tittlene innpå der. Det finner jo allerede flere tråder om AoC enn det finnes av FarCry og Star Wars tilsammen.

PS: Denne "topicen" har jeg postet ett annet sted (Tilbakemeldinger om forumet) også, men siden den tydlighvis var feilpostet, så tar jeg det hele omigjen her og får håpe på en litt bedre respons.

Mvh oophus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men så er også Star Wars og Far Cry eksempler på spill som vi i ettertid har sett at kanskje ikke burde hatt egne kategorier heller. ;)

En eget Age of Conan-kategori vil bli opprettet hvis vi anser forumaktiviteten rundt spillet til å være høy nok, over tid.

Lenke til kommentar
Men så er også Star Wars og Far Cry eksempler på spill som vi i ettertid har sett at kanskje ikke burde hatt egne kategorier heller. ;)

Tja, då Far Cry kategorien vart oppretta vil eg seie at det var eit behov for det. No, nokre år etter utgivelsen, er ikkje dette behovet like stort lenger.

Lenke til kommentar

Vi har jo alltids Far Cry Instincts til konsoll. Det skulle da passe der?

Trådstarter: Tror ikke du trenger å være redd for noen egen AoC-kategori her i forumet. Den kommer garantert etter hvert som spillet har kommet ut. Dette blir et populært spill (dessuten er det også dels MMO, og slike spill skal jo alltids diskuteres). :)

Lenke til kommentar
Vi har jo alltids Far Cry Instincts til konsoll. Det skulle da passe der?

Stemmer det, men det er ikkje så mange tråder om dette spelet. Så det ender nok opp med at Far Cry kategorien forsvinner snart.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...