10-ern Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Ehhh... Ja. Men du får den nok ikke. Les retningslinjene for forumet, kanskje? Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Du må nok finne orginalcoveret, den står der :razz: Lenke til kommentar
streeter Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Kanskje hvis du sender noen en mail å spør pent. Her på forumet får du den ihvertfall ikke... Lenke til kommentar
GoBu Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 okay.... jeg fant ut koden:), men nå har jeg et nytt problem:(. når jeg starter opp win2000pro kommer det at jeg skal logge inn, men jeg har ikke laga noe brukernavn å passord!! hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: jeg starter opp win2000pro kommer det at jeg skal logge inn, men jeg har ikke laga noe brukernavn å passord!!hva skal jeg gjøre? Skriv "administrator" og ikke noe passord og trykk "OK"... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå