Kosmo Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Hei jeg holder på med det siste questet til Thieves guild, Ultimate Heist. Men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal bruke pila. Har kommet til dit hvor jeg skal åpne døra, men jeg må stille meg en spesiell plass. Hva er det med at jeg må skubbe de veggene? Noen som kan gi meg et hint her?? Endret 23. mai 2006 av Kosmo Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 My documents/my games/oblivion/saves Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Så vidt jeg husker må du løpe litt rundt det digre rommet og trykke på en knapp eller to, slik at de store steinblokkene som blokkerer veien senkes ned. Så går du til sentrum av rommet og står på en trykkplate - da snur figuren seg mot deg og du kan skyte mot den. Du må lagre før du begynner å skyte, fordi hvis du bommer, er sjansene store at du ikke finner Arrow of Extrication igjen (og så er det kjedelig å løpe hele veien rundt for å finne den). I tillegg anbefaler jeg å prøveskyte med annen type pil og lytte på lyden. Når du treffer riktig, får du en annen lyd enn hvis du bommer. Da gjelder det å skifte til riktig pil uten å forandre posisjon på buen. Lenke til kommentar
NWA Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hei I det rommet som steinblokkene står finnes det en gate til et annet rom, der inne finner du noen monster og slikt. Må bare lete videre i dette rommet så finner du nok ut hva du skal gjøre. Kan vel ikke avsløre alt heller Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Beste questen i hele Oblivion. Var så bra gjennomført dette. Lenke til kommentar
NWA Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Lo godt da jeg gjorde "whodunit?" questen synes den er den morsomste. Men det var vel ikke thives guild det...var vel heller the darkbrotherhood Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå