Gå til innhold

Sammenligning av band

Zeppolina

Anbefalte innlegg

Jeg synes at vokalistene i Led Zeppelin, Muse, Gunsnroses og The Mars Volta har like stemmer til tider...Det er bare helt "rått" å høre på Led Zeppelin, for de har virkelig hatt stor innflytelse på rockemusikken frem til nå. Franz Ferdinand har til tider samme gitarriff som led zepp. Noen som har hørt det samme som meg ? :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes at vokalistene i Led Zeppelin, Muse, Gunsnroses og The Mars Volta har like stemmer til tider...Det er bare helt "rått" å høre på Led Zeppelin, for de har virkelig hatt stor innflytelse på rockemusikken frem til nå. Franz Ferdinand har til tider samme gitarriff som led zepp. Noen som har hørt det samme som meg ? :yes:

6165458[/snapback]

Ja, det er sant. Jeg hørte virkelig Axl Rose her om dagen, da jeg lyttet til Led Zeppelin. Skjønner hvor Gunnerne har tatt sin inspirasjon fra. Har ikke hørt så mye Mars Volta. Vokalisten i Muse høres ut som sangeren i Mars Volta, ja. Men likner Muse på Led Zeppelin?

:hmm:

Lenke til kommentar

6165458[/snapback]

Ja, det er sant. Jeg hørte virkelig Axl Rose her om dagen, da jeg lyttet til Led Zeppelin. Skjønner hvor Gunnerne har tatt sin inspirasjon fra. Har ikke hørt så mye Mars Volta. Vokalisten i Muse høres ut som sangeren i Mars Volta, ja. Men likner Muse på Led Zeppelin?

:hmm:

6177598[/snapback]

Ja, ikke musikkmessig men stemmene er litt like. Har hørt det på noen Ledd Zeppelin låter. Husker ikke hvilke det er i farta. Neste gang jeg hører det skal jeg skrive opp sangene. Blir litt mye å høre gjennom alle sangene nå ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...