Mazeking Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Har kjøpt meg en Wacom Penpartner 2 som jeg er meget fornøyd med. Skal nå lage en en del notater med tekst og enkle skisser. Den medfølgene Wacompluginen til word er ikke særlig egnet til dette. Tegne kan man hvor man vil i et Worddokument men for å skrive inn tekst må man bruke <enter> <TAB> og piltaster for å flytte seg rundt på skjermen og da forflytter annen tekst og tegninger seg. Hva anbefaler dere avprogramware som støttes av wacom der jeg kan fritt peke hvor jeg vil på et dokument og skrive og tegne enkle skisser. Skal lage en del mindmaps. Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg har ikke sånn pen du prater om, men som et notat/tegne/tankekart program bruker jeg Office OneNote2003. Der kan man tegne, skrive i tekstbokser man har full kontroll over imotsettning til word sine, som spretter rundt som sprettballer. Siden det er i Officepakka, og word støtter pennen din vil jeg tippe OneNote gjør det også. Mulig det finnes gratis program som gjør dette også. Notatene kan du lagre i mapper, som vises som faner i toppen av vinduet, hvert dokument kan inneholde underdokument osv. Autolagring, alt lagres når du gjør det. Programmet er også veldig raskt, og kan eksportere dokumentene til .doc. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg har ikke sånn pen du prater om, men som et notat/tegne/tankekart program bruker jeg Office OneNote2003. Der kan man tegne, skrive i tekstbokser man har full kontroll over imotsettning til word sine, som spretter rundt som sprettballer. Siden det er i Officepakka, og word støtter pennen din vil jeg tippe OneNote gjør det også. Mulig det finnes gratis program som gjør dette også. Notatene kan du lagre i mapper, som vises som faner i toppen av vinduet, hvert dokument kan inneholde underdokument osv. Autolagring, alt lagres når du gjør det. Programmet er også veldig raskt, og kan eksportere dokumentene til .doc. 6165515[/snapback] Takker! Skal ta en kikk på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå