DirtyBit Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg vil anbefale ghost recon adwance warfighter og battle field 2 modern combat, og enchanted arms som kommer i fjerde kvartal iår (hvis du liker rpg spill) og ninty nine nights når det kommer i ca samme tids ramme som enchanted arms (det ser helt rått ut) Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg vil anbefale ghost recon adwance warfighter og battlefield 2: modern combat. Er det forresten støtte for "klaner" i BF2:MC? Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg vil anbefale ghost recon adwance warfighter og battlefield 2: modern combat. Er det forresten støtte for "klaner" i BF2:MC? 6216127[/snapback] jepp, er egen "clan match" ting der sånn at hele klaner kan spille public tror jeg, har ikke sjekka det siden jeg ikke har no klan enda men virker som om det er bygd opp for klan matcher også, jeg kan gi deg litt mer info når jeg kommer hjem fra jobb.. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Jeg vil anbefale ghost recon adwance warfighter og battlefield 2: modern combat. Er det forresten støtte for "klaner" i BF2:MC? 6216127[/snapback] jepp, er egen "clan match" ting der sånn at hele klaner kan spille public tror jeg, har ikke sjekka det siden jeg ikke har no klan enda men virker som om det er bygd opp for klan matcher også, jeg kan gi deg litt mer info når jeg kommer hjem fra jobb.. 6217010[/snapback] AHA! Du spiller BF2 også! Jaja, det er bare å drasse med Xboxen på LAN'et ditt! Endret 31. mai 2006 av Tøffli Lenke til kommentar
D@de Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Takk for alle innspill.. Da får jeg vel skrive den øverst på ønskelisten.. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) AHA! Du spiller BF2 også! Jaja, det er bare å drasse med Xboxen på LAN'et ditt! 6218603[/snapback] yepp, spiller litt BF2 når det er ingen bra team elemination eller co op compain servere oppe i GR (sånn ca 4-5 tiden om morgen) , spilte litt igår å ble sergant yepp, drasser med meg boxen :!: Endret 1. juni 2006 av Darkey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå