Gå til innhold

Xbox 360, og spill anbefalinger..

D@de

Anbefalte innlegg

Jeg vil anbefale ghost recon adwance warfighter og battle field 2 modern combat, og enchanted arms som kommer i fjerde kvartal iår (hvis du liker rpg spill) og ninty nine nights når det kommer i ca samme tids ramme som enchanted arms (det ser helt rått ut)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil anbefale ghost recon adwance warfighter og battlefield 2: modern combat.

Er det forresten støtte for "klaner" i BF2:MC?

6216127[/snapback]

jepp, er egen "clan match" ting der sånn at hele klaner kan spille public tror jeg, har ikke sjekka det siden jeg ikke har no klan enda men virker som om det er bygd opp for klan matcher også, jeg kan gi deg litt mer info når jeg kommer hjem fra jobb..

Lenke til kommentar
Jeg vil anbefale ghost recon adwance warfighter og battlefield 2: modern combat.

Er det forresten støtte for "klaner" i BF2:MC?

6216127[/snapback]

jepp, er egen "clan match" ting der sånn at hele klaner kan spille public tror jeg, har ikke sjekka det siden jeg ikke har no klan enda men virker som om det er bygd opp for klan matcher også, jeg kan gi deg litt mer info når jeg kommer hjem fra jobb..

6217010[/snapback]

AHA! Du spiller BF2 også! ;)

Jaja, det er bare å drasse med Xboxen på LAN'et ditt!

Endret av Tøffli
Lenke til kommentar
AHA! Du spiller BF2 også!  ;)

Jaja, det er bare å drasse med Xboxen på LAN'et ditt!

6218603[/snapback]

:D yepp, spiller litt BF2 når det er ingen bra team elemination eller co op compain servere oppe i GR (sånn ca 4-5 tiden ;) om morgen) , spilte litt igår å ble sergant :dribble:

yepp, drasser med meg boxen :!:

Endret av Darkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...