Dofty Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 men for dudley.no og Wangen360, Skal jeg kjøpe NFS: MW? jeg likte ikke PDZ så bra Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Kjøp heller Burnout: Revenge da. Men var jeg deg ville jeg satset på Hitman: Blood Money. Men liker du bilspill og tuning/Styling så er NFS:MW ganske bra. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hitman er ikke min type spill. Og Burnout Revenge er jo kult, men kan bli litt for repeterende. Nå har ikke jeg spilt så mye Burnout Revenge på X360, men noe jeg IKKE likte var Burnout: Legends. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Kjøp heller Burnout: Revenge da. Men var jeg deg ville jeg satset på Hitman: Blood Money. Men liker du bilspill og tuning/Styling så er NFS:MW ganske bra. 6186590[/snapback] Jepp,Burnout er et bedre kjøp.......ligger demo av begge på marketplace,hvis du har mulighet til å laste ned. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 jeg har ikke harddisk, men jeg har OXM demoen Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Men en ting er helt bombesikkert; Alle skal vel kjøpe Tony Hawk's Project 8! w00t! Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Men en ting er helt bombesikkert; Alle skal vel kjøpe Tony Hawk's Project 8! w00t! 6187856[/snapback] nope,ikke om jeg fikk spillet til halv pris engang........smaken er som baken vet du,den er delt. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Project 8 havner her i gården også. Ser kult ut. Ett spørsmål: Er det verdt å kjøpe fifa world cup til 360. Har prøve det i 1 time på ps2, og elsket det spillet. Grafikken er nice. Noen som har det?? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Hvordan kan Project 8 se kult ut når det ikke har kommet noen gameplay videoer fra det? Eneste som er blitt vist er en video som viser den nye grafikken, men den viser ikke hvordan spillet blir å spille. Jeg har Fifa WC men synes FIFA er noe dritt i forhold til Pro Evolution Soccer, så jeg har det bare for å spille litt fotball mens jeg venter på PES6 til 360. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 den videoen er faktisk fra gameplay. Det er noe focus greier som du kan få i spillet, da det zoomer ned til føttene ogdu kan trikse i slow-motion. Men hvordan er word cup's "levetid", er det morsomt, og varer det lenge. og når kommer pes6? i år? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Jaja, men man kan jo ikke spille i den vinkelen, det er ingen som spiller sånn. Det er jo vilt uoversiktelig. Veit ikke med levetid, fotballspill spiller bare mot kompiser, så karrieregreier og sånn har jeg ikke prøvd. Live fungerer veldig dårlig på WC. PES6 kommer i Oktober, visstnok. Endret 27. mai 2006 av BTK Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg likte NFS Most Wanted. Godt spill, men jeg syns at Live delen var litt dårlig, den fikk meg aldri noe særlig interessert egentlig.. Ellers er det en ganske god single player del. Jeg anbefaler deg å lese noen tester av dette hvis det virker interessant + at du leser tester av de andre spillene du vurderer. Ellers så tror jeg Far Cry er et bra action spill på xb360. Liker du litt snikskytter spill så er vel kanskje Ghost Recon Advanced Warrior? et bra spill:) Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Men hvordan er word cup's "levetid", er det morsomt, og varer det lenge. og når kommer pes6? i år? 6189905[/snapback] Jeg ble skikkelig skuffa. Synes forgjengeren FIFA road to world cup faktisk var bedre. Klarer ikke sette fingeren på noe spesielt, men er mange småting som er fryktelig irriterende. Kjøp heller PES5 til xbox (funker på 360) og spill det mens du venter på PES6. PES6 kommer i oktober. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Jaja, men man kan jo ikke spille i den vinkelen, det er ingen som spiller sånn. Det er jo vilt uoversiktelig. 6189984[/snapback] Joa , men kult er det. De skulle ha slengt inn en sånn movie-maker sak, sånn som på Driv3r. Det hadde vært uber-kult. w00t. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 jeg har nå kjøpt NFS: MW og synes det er dritkult, MEN det er litt kjedelig p.g.a jeg har ikke noe jeg kan lagre med Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Burnout Revenge er jo sinnsykt kult å eie kompiser i, spesielt crash mode. Ingenting er som å repetere en bane til du kan den baklengs omtrent og ingen kan slå deg i den (noe jeg har gjort med alle, he he ) Perfect Dark Zero er ett spill jeg likte veldig godt. Det var vårt første spill og vi spilte det veldig lenge. Den dag i dag fyrer jeg det opp når jeg vil ha litt forandring. Far Cry Instincts er også ett veldig artig spill, både single-og multiplayer Gun: Kult spill, men veldig lite/kort og ikke online Oblivion: Ikke noe for meg men de fleste gutter liker det G.R.A.W: Bilde sier mer enn tusen ord --> Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 det neste jeg skal kjøpe nå blir vel enten GRAW eller noe annet Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg har tenkt en del på å kjøpe BF2: Modern Combat... Noen som vet om det er noe bra? Spiller demoen, og jeg lurte på om det egentlig er noe nytt i fullversjonen i forhold til demoen..? Noen jeg i så fall kan kjøpe det av da? Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Jeg vil anbefale ghost recon advance warfighter og battle field 2 modern combat, (GR or BF2:MC er de beste spilla du kan få til boxen til nå syns nå jeg, online parten i spilla er helt spinn vildt! ) og enchanted arms som kommer i fjerde kvartal iår (hvis du liker rpg spill) og ninty nine nights når det kommer i ca samme tids ramme som enchanted arms (det ser helt rått ut) Endret 31. mai 2006 av Darkey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå