Gå til innhold

Xbox 360, og spill anbefalinger..

D@de

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har bursdag snart, og er en litt barnslig 27 åring.. :w00t:

Lurte på om jeg skulle ønske meg en xbox 360 av kvinnfolket, hva synes dere om denne, og har dere noen spill å anbefale? :)

Spiller ikke så voldsomt mye, men i perioder så blir det litt...

Spill jeg har sansen for, God of War, GTA, spill man kan knuse kompiser i etc. :p

Har PS2 fra før av.

Takk for alle svar! :thumbup:

Endret av D@de
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke kommet noen spill foreløpig som kan sies å være i God of War og GTA sjangeren. Er litt fram i tid, men Saint's Row, Crackdown og GTA IV er jo på vei.

Ellers finnes det noe for enhver smak vil jeg si:

Rollespill:

Bare et ute, men det er jo mer enn bra nok: Elder Scrolls IV: Oblivion

Sportspill:

De fleste idretter er dekket: Fight Night 3, NHL, NBA, Top Spin 2, Table Tennis!!, Fifa World Cup 2006, Tiger Woods, Tony Hawk, Amped

Bilspill:

PGR3 er et av de bedre bilspillene uansett platform etter min mening. MotoGP 06 er et motorsykkelspill som kommer nå i Juni og ser meget bra ut.

Beat'em'up:

Dead Or Alive 4 er det eneste, og er et bra sådant hvis det er en sjanger du liker.

Adventure:

Det nye Tomb Raider spillet har jo blitt godt motatt. King Kong og Kameo er også "helt greie" spill

Action/skytespill:

Condemned: Hvis du vil ha et stemningsfullt og skremmende spill med lavt tempo.

Ghost Recon: Advanced Warfighter er ypperlig hvis du liker den mer taktiske varianten.

Prey: Kommer i Juni og er mer i Doom/Quake sjangeren

Uansett så er det en drøss med topptitler på vei til X360 i løpet av det nærmeste året, som f.eks: Splinter Cell: DA, Lost Planet, Alan Wake, Resident Evil 5, BioShock, Haze, Too Human, Army of Two, GTR, Viva Pinata, Brothers In Arms, Alone In The Dark, Forza 2, Mass Effect

Hvis du er en mer "casual" gamer så er kanskje det litt tidlig å velge seg en next gen konsoll. Kan være fornuftig å vente litt å se an etterhvert som spillbibliotekene til PS3/Wii/X360 vokser seg store. Men etter min mening tilbyr X360 mye morro og har fått meg helt til å glemme PC'en (og det er en god prestasjon :) )

Endret av espent
Lenke til kommentar

Har hatt 360 siden lanseringsdato, og er kjempefornøyd. Noen av mine anbefalinger:

Rollespill: Elder Scrolls IV: Oblivion, dette er helt sinnsykt imponerende.

Sportspill:

Fifa om du liker fotball, ellers er Fight night svært imponerende boksespill og jule opp venner og kjente i :D

Bilspill:

MotoGP kommer i slutten av neste måned, demoen har alt solgt meg. Ellers kommer det et lite spill som heter Forza 2 nærmere jul. Se en trailer av dette, med tanken i bakhodet at grafikken du ser er tatt fra spillet, ikke video :dribble:

Action/skytespill:

Selv har jeg Far Cry og Perfect dark, men vil anbefale Far Cry på det varmeste. Ingenting er som å skyte på venner på kritthvite strender, under de deiligste palmer og bølger som gir hvem som helst en svak ereksjon :cool:

Antakelig mange andre som er gode, men jeg snakker her kun av erfaring.

Lenke til kommentar

har hatt 10-12 spill siden 360 kom i butikkene og for meg er Call of duty2 det beste spillet så langt.

Single player og spesielt LIVE er topp.....for 2 uker siden kom det 4 nye maps for nedlasting....flere ventes i juli.

Spiller COD2 nesten daglig........6 måneder etter at jeg kjøpte den.

Lenke til kommentar
imorgen kjøper jeg meg Need For Speed: Most Wanted til X360, kommer jeg til å bli fornøyd?

6185174[/snapback]

Jeg syntes det var rett og slett kjedelig. Kjøringa var lite tiltrekkende, men stylinga var artig. Men siden jeg ikke gadd å kjøre mye, så fikk jeg heller ikke styla mye. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg har bursdag snart, og er en litt barnslig 27 åring..  :w00t: 

Lurte på om jeg skulle ønske meg en xbox 360 av kvinnfolket, hva synes dere om denne, og har dere noen spill å anbefale?  :)

Spiller ikke så voldsomt mye, men i perioder så blir det litt...

Spill jeg har sansen for, God of War, GTA, spill man kan knuse kompiser i etc.  :p

Har PS2 fra før av.

Takk for alle svar!  :thumbup:

6164785[/snapback]

Som folk sikkert allerede har nevnt, gadd ikke lese hele tråden, så kan du se fram til GTA IV (slutten av 2007).

Av spill det er kult å knuse kompiser i, så fremt de også lærer seg spillet ganske bra har du Fight Night Round 3, Table Tennis og Top Spin 2, tennis eller bordtennis høres kanskje ikke så spennende ut i utgangspunktet men det kan bli rimelig intense kamper.

Fight Night Round 3 er genialt mot kompiser, hva slår vel følelsen av å grisebanke kompiser virtuelt (eh, jo, ok, grisebanke dem på ordentlig).

Så har du FIFA World Cup hvis du liker fotball, er ikke noe fan av FIFA-serien selv men kjøpte det bare for å ha noe fotball å spille mens jeg venter på Pro Evolution Soccer 6.

Alle spillene jeg har nevnt her er best mot en kompis i din egen stue, ikke noe Live-greier, selv om de også har støtte for det så er det ikke like kult, men fett med stats og ranking da.

Anyhoo, andre bra spill... Jeg spiller en del Tony Hawk American Wasteland og Amped 3 selv, men vil ikke kalle de spesielt bra spill, men digger du skating eller snowboard så duger det. Kult å bare kjøre smoothe runs og få til fete tricks som er realistiske, ikke ta av helt. Noe som er mulig å gjøre i begge spillene, med litt øvelse.

Syns ikke Project Gotham Racing 3 var det helt store, men tror jeg vil bli mer fornøyd med Test Drive Unlimited, ellers har du Burnout Revenge som er all-out arkade-kjøring hvor det er om å gjøre å lage mest kaos, vel, i noen av modusene ihvertfall. Ganske intenst.

Det er vel racing og sportsspill som dominerer for øyeblikket, men du har noen virkelig bra titler som Ghost Recon Advanced Warfighter som skiller seg ut fra røkla, i mine øyne hvertfall.

Tenkte å plukke opp Hitman Blood Money selv, det er jo ute nå.

Så er det flust av råe spill som kommer, Splinter Cell Double Agent, Gears of War, Brothers in Arms Hell's Highway, Tom Clancy's Rainbow Six Vegas, Alone in The Dark: Near Death Investigation, Alan Wake, Tony Hawk's Project 8, Call of Duty 3, Heavy Rain, BIOSHOCK, Halo 3, osv, osv.

Bare for å nevne noen.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...