Torjus Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Hei Klippet plenen hos mormor idag, og tenkte... Hva med å ta et macro bilde av en blomst med W800ien min? Løvetann: Hva synes dere? Ble kanskje litt kjedelig. Men det er mitt første macrobilde Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Vart kansje litt kjedlig ja ikke noe spesielt. men må si den mobilen tar bra bilder til å vere en mobil! Lenke til kommentar
v0lume Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 må jeg si, mobilkameraene har blitt gode, husker min Siemens mc60, der bildene ikke ble bedre enn at du kunne se noen konturer... Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Synes det var et ganske bra bilde til å bli tatt med et mobilkamera, men det var litt kjedelig ja... Lenke til kommentar
kdog Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 En fellesnevner for alle mobilbilder: De resizes ikke. Antall megapiksler er tydeligvis viktig å vise frem ... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Standard bilde, men bra for å väre mobil. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 bilde var kjedelig men god kvalitet og sånt Lenke til kommentar
SNratio Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Utrolig (for meg) bra bildekvalitet til å være MOBIL! Men, altså: Du har et verktøy som funker veldig bra, men som ikke er helt enkelt å bruke. Du får mindre hjelp til å rydde unna alt som forstyrrer enn de som jobber med mer konvensjonal fotoutrustning, desto mer kreves av din egen innsats - hvis du gidder. Hvordan kan du la blomsten spille en enda mer dominerende rolle? Stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå