tradhtare Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 hahaha lol. jeg tipper hareid eller der omkring. godt mulig jeg tar feil Lenke til kommentar
Solid Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Herre! Det må være så kjipt å på bo på en bygd. Skjønner at de tar dratiske tiltak. 6164555[/snapback] Quoted for truth. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 hahaha lol. jeg tipper hareid eller der omkring. godt mulig jeg tar feil 6170657[/snapback] stemmer nersten utmerket.. noen mil litt sør for hareid, men er i omrødet ja Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hehe okey. Jeg kan mine saker Neiss, er fra Ålesund sjøl da.. så hadde kanskje vært flaut om jeg ikke klarte det.. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Takk, Vegis :!: Pc-en min klikker litt i starten av videoer, så får aldri med meg lyden. Der han sier baguett med salat hører jeg faktisk ingenting. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 Takk, Vegis :!:Pc-en min klikker litt i starten av videoer, så får aldri med meg lyden. Der han sier baguett med salat hører jeg faktisk ingenting. 6171370[/snapback] det er fordi kameraet som blei brukt, klikket når en zoomer, og det blei zoomet akkurat da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå