Ulrik91 Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 har akuratt formatert pc'n. det meste funker bra men jeg har problemer med lyden. når jeg går på kontrollpanel - lyder og lydenheterenheter, så står det: " ingen lydenhet" øverst, også står "volum skalaen" på bånd og det går ikke ann å ta den høyere eller noen ting. er det noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få lyden til å virke? (vis det er noen som ikke skjønner hva jeg mener kan jeg godt ta screenshoot.) Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Regner med at du ikke har installert driver til lydkortet. Har du integrert lydkort, må du laste ned driver til hovedkortet. Hvis ikke, google etter navnet på lydkortet. Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Regner med at du ikke har installert driver til lydkortet. Har du integrert lydkort, må du laste ned driver til hovedkortet. Hvis ikke, google etter navnet på lydkortet. 6164194[/snapback] jeg har intigrert lydkort. jeg har en CD til hovedkortet som jeg har instalert alt som er å instalere på, men det funka ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå