Hrd_Time Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) fikk tak i en billig bmw 316 fordi fronten gikk 50cm inn bruker nå en del tid og etterhvert en del penger på å bygge denne opp igjen. har kjøpt meg ny og finere front nå som skal lakkes jeg vet bare ikke hvilken farge det skal bli på bilen enda. hvis dere kan komme med forslag er det fint!! har bare non få bilder nå men legger ut de jeg har... litt uskarpt dette kameratet er litt klikk en hgang i blant meg ved bilen Endret 23. mai 2006 av Hrd_Time Lenke til kommentar
TKV Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 lykke til med bilen! Og gratulerer med ny bil! ''ginere''? det betyr vel tøffere? Stylingfront da eller? Lenke til kommentar
Hrd_Time Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 lykke til med bilen! Og gratulerer med ny bil! ''ginere''? det betyr vel tøffere? Stylingfront da eller? 6164176[/snapback] takk og takk jeg bomma på en tast det skulle stått finere. nei det blir en orginal bmw front foreløpig skal se hva jeg bestemmer meg for senere.. Lenke til kommentar
TKV Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 du må ihvertfall ha angeleyes på den! Det passer så utrolig bra til BMW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå