Tore Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 https://netcom.no/bedrift/produkter/mobiltb...onnectumts.html Har et par spørsmål.. Men fant ikke noe bedre kategori å poste det i... - Sitter det et fysisk SIM-kort i PCMCIA kortet.? Jeg kan få tak i et slikt kort hvor bindingstiden er utgått.. - Kan jeg da bytte til et billigere abonement med DATAmanina foreksempel.? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Det skal gå greit å bruke et slikt kort med et hvilket som helst SIM. Netcom har dog levert kort fra flere forskjellige produsenter i disse pakkene. Jeg ville sjekket nøyaktig hvilket kort det var snakk om og så lett opp en brukermanual på nettet for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 det er et Option GlobeTrotter 3G ,, i Netcom camo....... Så i teorien så kan man stikke inn et hvilket som helst simkort.? ( da ta et Abonement med 0kr mnd & 25kr dagen max i Data trafikk...? ) Lenke til kommentar
qwert Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Så i teorien så kan man stikke inn et hvilket som helst simkort.?( da ta et Abonement med 0kr mnd & 25kr dagen max i Data trafikk...? ) Vel, 99,- i praksis med Netcom siden SmartTalk er det billigste som kan bruke DataMania. I prinsippet skal dette fungere fint så lenge abonnementet er aktivert for datatjenester, men jeg skal ikke banne på at Netcom ikke har funnet på noe 'lurt' utover en evt. operatørlås. Hvis du er usikker er det vel bare å spørre Netcom kundeservice. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Ja jeg tror nesten jeg ringer netcom, håper jeg denne gangen får noe forklart og ikke sitter å lærer opp de som jobber der... Det var en idiotisk samtale.... BTW: 99kr mnd med SMart talk.? https://netcom.no/privat/abonnement/priser.html 0kr mn avgift og 0kr mnd beløp eller minstebeløp...? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 BTW: 99kr mnd med SMart talk.?Minimunsfakturering. Det blir faktisk 119,- siden de ikke regner av de 20 kronene i måneden for DataMania.Minimumsfakturering per måned er kr 99,-. Om du benytter mobilen for mindre enn kr 99,- en måned, vil du uansett bli fakturert dette beløpet. Beløpet inkluderer ikke faste avgifter på andre tjenester du ønsker å kombinere med dette abonnementet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå