Gå til innhold

Hjelp med Asus A6VA

Anbefalte innlegg

Hei pcen min kræsja her om dagen å jeg måtte legge inn xp på nytt. å selvfølgelig skal ikke alt fungere som før så litt hjelp hadde vert kjekt.

Vel problem nr1, når det skjer feil eller lignende så piper den noe for J**** å dette er ikke helt populært i klasserommet hvor slår jeg av dette? jeg har slått av de windows lydene

Så er det noen ting jeg mangler drivere til å vet ikke helt hva det er fornoe "Grunnleggende systemenheter" og "UGPZ" sistnevnte ligger nede ved usb driverene på enhetsbehandling.

Så sist men ikke minst er det denne Hcontrol som ikke vil jobbe. spesial knappene funker ikke, å det som skjer er at det kommer en slik typisk sak som spør om jeg vil fortelle hele microsoft konsernet om mine små men plagsome problemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Slike alarmer kan du nok slå av i BIOS. Men det kan virke som det skyldes av overoppheting eller noe slikt. Sjekk temperaturer.

Drivere finner du på vedlagte cder eller på hjemmesiden til produsenten av pcen.

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

Pipingen er når feilmeldinger kommer og når trådløsen logger på nettverk.... og jeg har lagt til det jeg har funnet... vel fant ut av det. xp har spikt den delen så når jeg slår på xp sitt orginale oppsett er det helt stille

Endret av kaffi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...