Gå til innhold

Ingame fra MOH: Airborne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er ikke inngame... når var det sist du så noe ingame der ting i bakgrunnen var ute av fokus på den måten?

6165399[/snapback]

DoF er brukt mye i Kameo f.eks. Der er det på hele tiden, og varierer på hvordan kameraet er plassert. Det er nå et 3. persons spill, så der har man kanskje mer bruk for det enn i en FPS, men det er sikkert bare for å vise at de kan de og. Selve bilen virker faktisk å kunne være ingame, man ser at de ikke har brukt så mange polygons som er vanlig i CG (se på hjulene, de er kantete f.eks, i CG gjør man disse helt runde). Nå kan det jo hende at de bare tok modellen de skal ha i spillet og finjusterte den i CG også. Vi får vel vente til vi ser video fra gameplay før vi vet sikkert.

 

NB: Uten noen particle effects og et tomt landskap blir det også enkelt å skru opp detalje nivået, og det er ofte brukt i marketing av grafikk motorer.

Lenke til kommentar

Jeg tror dette er ingame. Støtfangeren på bilen ser rett og slett udetaljert ut. Eneste som er påfallende her er skyggen. Er nok en form for ingame lik mellomsekvensene på halo 2. Grafikken er noen små hakk bedre på mellomsekvensene, men drives av grafikkmotoren. Ja, om ikke jeg har misforstått helt? Ergo, tror jeg dette er drivet av grafikkmotoren i spillet, men at det vil bli senket noen hakk til lanseringen ettersom grafikkmotoren vil ha mye mer å stri med når man spiller.. Vil synest det er rart om dette er ren CGI.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Dette er nok ikke ingame, tror jeg hvertfall. :p Men det andre bildet her er nok ingame.

 

"with this artwork of jeep, along with its ingame version" står det hvertfall der. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...