Skavhaug Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Jeg har da bestllt meg pc fra shg.no, siden det var billig der så valgte jeg de Men nå har jeg fått ett problem. Det er strømforsyninga som har begynt å takke for seg. Det er 2 feil med den! 1. Det knitrer som faen når jeg skrur på pcen. 2. Jeg får strøm i meg når jeg tar litt bak på kabinettet Så jeg sa ifra da, så sa dem att jeg kunne sende den igjenn og få gavekort på 680kroner (det den kosta). Men da måtte jeg så klart ha pappasken da:( Noe jeg har kasta forlengst . Så jeg tok meg friheten å spørre hva dem egentlig skulle med esken siden psuen er farlig, så sa dem att dem skulle prøve å reparere den og selge den som ny. Så hvis dere handler på shg.no kan dere risikere å få brukt vare. Dem skulle værtfall ikke selge den som demo, det tapte dem penger på . Så nå sitter jeg med ett kabinett som er farlig å ta på Så tenk dere om to ganger før dere handler på shg.no. Skal krangle mer med han fyren i mårra EDIT: Psuen er en ThermalTake Purepower 460W! Anbefaler ikke denne til noen. Endret 23. mai 2006 av Skavhaug Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Det kan hende du fikk en dårlig PSU med feil på? det betyr ikke at alle Purepower PSU'ene er dårlige. shg.no burde hvertfall selge den som b-vare (demo). (med forbehold om støt ) Endret 23. mai 2006 av lavizh Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 De kan ikke nekte deg retur fordi du mangler originalemballasjen. Dette har jeg aldri opplevd med de butikkene jeg har handlet med. Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 De kan ikke nekte deg retur fordi du mangler originalemballasjen. Dette har jeg aldri opplevd med de butikkene jeg har handlet med. 6163814[/snapback] Skal prate med dem i morgen Skal nok klare å fikse ny: ) Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Du trenger ikke orginaleskene for å returnere på garanti/feil. Kun hvis du skal "bytte" i annen vare. Det jeg tror har skjedd er at de tror du har montert feil, og kommer til å selge den psu'en din rett ut til neste kunde uten å ha undersøkt den i det hele tatt. Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Det kan hende du fikk en dårlig PSU med feil på? det betyr ikke at alle Purepower PSU'ene er dårlige. shg.no burde hvertfall selge den som b-vare (demo). (med forbehold om støt ) 6163720[/snapback] Nei det kan godt henne, men naboen min bestilte samme som meg og han måtte også sende den tilbake. Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Du trenger ikke orginaleskene for å returnere på garanti/feil. Kun hvis du skal "bytte" i annen vare. Det jeg tror har skjedd er at de tror du har montert feil, og kommer til å selge den psu'en din rett ut til neste kunde uten å ha undersøkt den i det hele tatt. 6164135[/snapback] Da vil jeg syntes synd på de som kjøper den også, jeg kan med garanti si jeg har montert riktig. EDIT: Dette er noe som har skjedd i det siste. Endret 23. mai 2006 av Skavhaug Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Derfor vil de ha esken: Antakelig finner shg ut at det ikke lar seg gjøre å reparere den, de sender den tilbake til fabrikken, der får de en ny i retur. Da ønsker shg å putte den nye de har fått i rtur i esken, sammen med strømledningen og sege den som ny. -Dette har de ikke mulighet til nå, og det er shg som må dekke tapet siden de må selge den nye billigere pga det ikke er embalasje, det er det shg prøver å komme seg unna. Unødvendig å drite dem ut av den grunn, om du maser litt får du uansett ny psu. Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Kan ikke dem bare skaffe en ny eske da? Det skulle vel ikke vært noe problem. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Tror nok å skaffe en eske ikke er så enkelt som du tror. I allefall har jeg tro på at saken løser seg, burde ikke være vanskelig i allefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå