Gå til innhold

Spillverket.no: Spillforum - for de mest omdiskuterte...(AoC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fremdeles for liten aktivitet rundt Age of Conan til at det bør opprettes et eget underforum. Det er noen tråder som er mer populære enn andre, men den mest populære av dem skal uansett forbi i Klan/Guild-området, og flere av de andre har ikke vært aktive på en stund.

Og før dere klager på at det finnes andre spill med mindre aktivitet som likevel har fått egen kategori: Ja, vi er klar over det, men det er en veldig kjedelig og kvisom jobb å fjerne kategoriene og deretter flytte trådene tilbake til andre kategorier. Nettopp pga. dette er vi også veldig strenge på hvilke spill som får egne kategorier. Age of Conan er langt unna foreløpig. Men vi skal rydde opp en gang i tiden, akkurat nå finnes det viktigere ting å gjøre :-)

Lenke til kommentar

Skjønner meg ikke på Gamer.no egentlig. Greitnok jeg skjønner regelen til en viss grad men hva med å støtte ett spill ? Age of Conan er veldig populært men det er jo ingen vits i å diskutere det her, siden det er jo ingen seksjon for akkurat det. Hadde dere laget ett AoC forum ville dere støttet spillet og økt populæriteten for AoC på Gamer.no betraktelig.

Lenke til kommentar
Greitnok jeg skjønner regelen til en viss grad men hva med å støtte ett spill ?

I så fall fortjener vel (nesten) alle spel ein eigen kategori. Vi vil jo støtte opp om alle som satser på å gi oss gode spel. Ellers er jo Gamer.no med på å spre kunnskap om spel, og på den måte støtter dei opp om spelutviklinga.

Age of Conan er veldig populært men det er jo ingen vits i å diskutere det her, siden det er jo ingen seksjon for akkurat det.

Eg ser ikkje heilt problemet. Det burde da ikkje vere noko problem å diskutere ting som ikkje har sin eigen kategori.

Hadde dere laget ett AoC forum ville dere støttet spillet og økt populæriteten for AoC på Gamer.no betraktelig.

Dette er eit argument som blir brukt i dei fleste diskusjoner av denne typen. Det er ikkje sånn at eit spel som får sin eigen kategori plutseleg får mange fleire tråder.

Lenke til kommentar

Ikke av norske produksjoner nei. Age of Conan står dessuten for ett friskt pust i en død sjanger. Da jeg styrte ulike forum lagde jeg en seksjon for ett spill jeg og andre i staben hadde tro på, men kanskje ikke fikk den markedsføringen imotsetning til andre spill. Sier ikke at dere skal støtte alle spill som finnes i verden. AoC er ganske unikt og det har veldig store sjanser for å komme på samme nivå som WoW om ikke mye større.

Lenke til kommentar

Overdriver du ikke en god del nå? Jeg tipper AoC får MAX 2 millioner aktive spillere, men tviler egentlig litt på det.

Forstår ikke hvorfor så mange mener et skal bli så bra osv. det er jo som alle andre MMORPG, alle mener de har noe nytt osv. og dere biter på det.

Lenke til kommentar
Overdriver du ikke en god del nå? Jeg tipper AoC får MAX 2 millioner aktive spillere, men tviler egentlig litt på det.

Forstår ikke hvorfor så mange mener et skal bli så bra osv. det er jo som alle andre MMORPG, alle mener de har noe nytt osv. og dere biter på det.

6506428[/snapback]

Hvis de får 2 millioner aktive spillere så blir nok Funcom VELDIG fornøyd :)

Vi kan kun spekulere på hvor stort det blir men personlig tror jeg det blir veldig stort grunnet dette punktet:

MMORPG`s idag er veldig kjedelige og kun appelerer til en viss målgruppe. AOC er ikke så lineært som andre MMORPG`s og bruker realtime slåssemotor, noe som vil tiltrekke de andre målgruppene som hatet MMORPG`s før.

Selvsagt det er mange MMORPG`s som annonserer de tilføyer sjangeren noe nytt men ikke på den måten som AoC gjør det. AoC vil spilles som ett vanlig multiplayer spill hvor dine personlige skills betyr noe og ikke statistikken din. Dette betyr VELDIG mye og du slipper å grinde deg ihjel for å bety noe.

Så AoC kan få veldig mange nye spillere takket være dette og ikke bare tiltrekke seg "WTFPWN Epix PLX" typen.

Annen ting er at det er Conan noe som er MYE større en Warcraft tro du meg !

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Hvordan vet du at det blir så mye større, og at man bare trenger skills osv der?

Og hva mener du med realtime slossing?

6506910[/snapback]

Det att du kommer inn og skal begynne å diskutere ett spill du ikke har en fjerneste anelse på hvordan kommer til å bli syns jeg blir litt teit.

Jeg vil foreslå att du stikker innom www.bymitra.com, www.conan.ch eller www.aocwiki.org og leser litt. Der ligger det mye samlet info om spillet.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

6506428[/snapback]

Jeg vil tippe att det er MAX 2 millioner _aktive_ spillere i WoW også nå.

Da blizz har talt med absolutt alle som har registrert seg med i de 6 millionene de skryter av. Ikke av aktive spillere, men registrerte kjøpere. Noe som blir totalt feil i forrhold til aktive spillere.

Lenke til kommentar

Denne tråden handler om hvorvidt Gamer.no skal opprette en kategori for spillet eller ei, ikke hvor mange som kommer til å spille det, osv. Vennligst hold dere til temaet her, og opprett en ny tråd et annet passende sted i forumet hvis dere vil diskutere Age of Conan videre. Takk.

Lenke til kommentar
Denne tråden handler om hvorvidt Gamer.no skal opprette en kategori for spillet eller ei, ikke hvor mange som kommer til å spille det, osv. Vennligst hold dere til temaet her, og opprett en ny tråd et annet passende sted i forumet hvis dere vil diskutere Age of Conan videre. Takk.

6511933[/snapback]

Nå har vi vell fått svar på det spørsmålet mitt. Som jo forsåvidt blei _nei_.

Da er det vell heller lite man kan diskutere videre i denne tråden, og den kan vell stenges. Har lett litt rundt og har funnet en annen gamer side som har fått satt opp ett Norskt AoC forum. Så det norske folk kan ta diskusjon omkring spillet der istedet for her.

Linken er somfølge:

** reklame fjernet av moderator -- TST **

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...