Gå til innhold

[løst]Tegninger av religiøse frontfigurer

Anbefalte innlegg

Hei!

I humor kategorien har det i det siste blitt postet flere tråder der man skal poste karikatur tegninger av religiøse frontfigurer som Mohammed og Jesus. Jeg lurer bare på hvorfor disse blir stengt? Det er da ingen retningslinjer mot karikatur tegninger eller blasfemi på forumet og det er da så vitterlig ytringsfrihet i Norge og spesielt på Internett :dontgetit:

- Zappza

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De blir vel stengt pga forumstyret ikke orker tanken på mediaoppstyret som *KAN* komme rundt dette kan jeg tenke meg. Det står i reglene at moderatorer kan stenge tråder for andre grunner enn det som står nevnt, og vil da gi grunn.

Dessuten har ytringsfrihet ikke en dritt å si på privat eiendom som vi er nå :)

Lenke til kommentar
De blir vel stengt pga forumstyret ikke orker tanken på mediaoppstyret som *KAN* komme rundt dette kan jeg tenke meg. Det står i reglene at moderatorer kan stenge tråder for andre grunner enn det som står nevnt, og vil da gi grunn.

Dessuten har ytringsfrihet ikke en dritt å si på privat eiendom som vi er nå :)

6163382[/snapback]

Jeg har laget en slik tråd og fikk ikke oppgitt noen grunn på PM eller i tråden. De blir ikke stengt, de blir slettet.

Ah, da lærte man noe nytt i dag og :)

Lenke til kommentar

Vi har valgt å slette tråder som inneholder religiøse kariakturer, humor etc da det viser seg å forårsake mange negative reaksjoner fra brukerene. Selv om mange synest at det er morsomt er det for mange som mener det motsatte, noe som absolutt ikke er meningen med humorforumet.

Derfor har vi valgt å gjøre det enkelt.

Merk at vi vil vurdere alle slike saker individuelt så ikke sett i gang å link til alle slags bilder her, bruk heller rapporteringsfunksjonen.

Lenke til kommentar

Så det skjer altså på grunn av negative responser fra andre brukere?

Er det ikke bare å lage en til regel for humorforumet om at hvis du ikke liker det så trenger du ikke å si det? Akkurat som "Ikke informer verden om at du har sett den før" i Gullkorn forumet?

Alle har jo forskjellig humor, skal dere altså slette alle humortråder som dere får fler negative responser på?

Endret av Zappza
Lenke til kommentar
Så det skjer altså på grunn av negative responser fra andre brukere?

Er det ikke bare å lage en til regel for humorforumet om at hvis du ikke liker det så trenger du ikke å si det? Akkurat som "Ikke informer verden om at du har sett den før" i Gullkorn forumet?

Alle har jo forskjellig humor, skal dere altså slette alle humortråder som dere får fler negative responser på?

6164406[/snapback]

Les nå hva som står i tidligere innlegg. Hvis du fortsatt ikke forstår det, så er det ikke hos HW at problemet ligger.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...