Jannis-15 Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 se emne, er dette murlig på min maskin? hvordan? takk! Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
oltis Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Strekk skrivebordet og plasser divxen på den ene skjermen.. Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 ikke for å høres ut som en frekkas, men hva er vitsen med å se film og surfe samtidig :smile: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-07 20:30, skrev oltis:Strekk skrivebordet og plasser divxen på den ene skjermen.. men er det murlig å kjøre full-screan bare på den ene skjermen? eller må jeg se i vindu? hva som egentlig er vitsen vet jeg ikke helt, men det er jo gret om man for eks. chatter samtidig da.. :wink: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Det er ingen problem å se video i fullscreen på en skjerm, og gjøre andre ting på den andre. Men det som er så ufattelig irriterende er at INGEN lager programmer med støtte for multimonitor. Dvs, hvis du trykker på den andre skjermen, så vil sannynligvis videoen bli minimert/gå i lite vindu igjen. WMP9 viser tegn til multimonitor support, men hvis du klikker f.eks på desktopen går den ut av fullscreen. Hvis bare noen kunne gjort det mulig å være inni et programm (spill f.eks) og samtidig bruke ting på den andre skjermen samtidig... (f.eks chat) Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Matrox har støtte for det i driverene sine... Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 men jeg har nVidia... :wink: Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 kjører ati og nvidia eg på Xp. 2 skjermkort altså. får 2 separate skrive bord hvor det ene kan eg gjøre va som helst på og samme med det andre. kan derfor velge hvilket skrivebord/skjerm eg vil vis eg ønkser se film på eller va det nu enn måte være. så det er ikek noe problem å se divX på den ene uten å maksimere skrive bordet. er også slik at når eg tar screenshot av skrive bordet så viser den 2 skriverbord lagt sammen.i ett bilde. så det går helt fint Lenke til kommentar
caturbo Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Hvis du bruker de nyeste driverene til nvidia kan du stille det inn slik at alle filmer kjører full skjerm på tv, men du kan ikke minimere filmen på skjermen. D.v.s du må la filmen kjøre i ett lite vindu i bakgrunnen(kan ha ting oppå). Husker ikke helt hvordan jeg gjorde det, men satt i hvertfall instillingen til kloning, og så var det noe på instillinger for overlapp?? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 har du nvidia så er det bare og laste ned 40.xx drivere og så setter du fullscreen monitor til automatisk. så setter du på filmen i den ene sjermen så går den i full screen på den andre. skal du surfe samtidig, hjelper det at du har wmp9 gående på oppgave linjen med den lille snæksi sjermen der, så slipper du og ha den liggende irriterende i bakgrunn. f.eks settingadvancedgeforce4flere egenskaperinstillinger for overlapping... der setter du den til automatisk. Så kan du endelig se på pxxxo mens du ser på pxxxo på internett. sjønte det nok :grin: trenger ikke og klone som han over sa. [ Denne Melding var redigert av: bugbear på 2002-10-08 17:03 ] Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: [uten_sensur] Så kan du endelig se på p0rn0 mens du ser på p0rn0 på internett. sjønte det nok :grin: [/uten_sensur] *Kremt* var egentlig ike akurat _det_ jeg hadde planer om da men.. :wink: bruker Det. 40.71 og WMP 8.0 Takker for alle svar! :smile: Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 ok, har jeg fått windows (2kPro) til å tro at jeg har to separate skjermkort/skjermer (ikke via nView), så nå er alt slik jeg ville ha det, men problemer et det at det SLUKER CPU-kraft! å se divx i 640*480 tar nå ca 90%, og full-screan kan jeg bare glemme, da hakker til og med divx'en... :sad: det hakker også veldig mye når jeg surfer/jobber på den andre skjermen samtidig.. er dette virkelig normalt? jeg har jo ikke _så_ treg PC vel? Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 bare jeg som har prøvd dette her eller? ingen som vet hvorfor det tar så mye CPU & GPU kraft? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå