Gå til innhold

Myter og tullball rundt Røyk

Lakus

Anbefalte innlegg

En tråd for alle de rare tingene som er på røykpakker :roll:

Har dere for eksempel sett dette?

ryk11iq.th.jpg

Og lurt på hva i all verden dette betyr?

På noen pakker er det bare og snu den så få du ett kort og godt svar:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

ryk25xw.th.jpg

(hadde ikke en røykpakke med dette på nå, så måtte scanne og redigere i Paint :dontgetit: )

Post gjerne alle disse mytene om "KKK" i Marlboro pakken osv, synes det er litt gøy og se fantasien til folk utifra en spesiell ting.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg røyket fast i 4 månder engang, så sa jeg til meg selv at jeg ikke skulle ta en røyk på 1 år, det klarte jeg lett som faen. Røyker fortsatt ikke idag, skal ikke starte med det igjen heller, jeg er så selvkontrollerende.

Lenke til kommentar

Nå mente jeg jo ikke å lage denne tråden for å snakke om om det har hjulpet og skrive ting på pakkene, det tviler jeg ikke på.

Jeg lagde denne tråden for de av dere som har funnet litt rare, kanskje morsomme ting med røykpakkene slik som det jeg postet osv.

Men for all del, diskuter nå det der evil, er jo tross alt det denn siden heter og handler om.

Lenke til kommentar

Jeg bare spør, av nysgjerrighet. Hvorfor røyker dere? Hvorfor begynte dere? I hvertfall når dere vet at det gjør så utrolig mye skade på kroppen, og for andre?

Hadde vært fint om noen svarte litt utfyllende, og ikke "det er digg/chill/etc." (er det flere av mine gode venner sa, når de begynte)

Lenke til kommentar
Akkurat slik som disse sjamporeklamene og de dumme aminosyrene, nå skal røyk også være bra for kroppen.

:p

6165166[/snapback]

Du mener at aminosyrer bare er et avansert ord for å få folk til å kjøpe shampoen? Vet du ikke hva aminosyrer er?

Lenke til kommentar
Akkurat slik som disse sjamporeklamene og de dumme aminosyrene, nå skal røyk også være bra for kroppen.

:p

6165166[/snapback]

Du mener at aminosyrer bare er et avansert ord for å få folk til å kjøpe shampoen? Vet du ikke hva aminosyrer er?

6165316[/snapback]

Jeg kunne jo nevnt noe annet, disse damereklamene briljerer med fremmedord, men jeg er ærlig talt ikke SÅ interresert i de reklamene og aminosyrer er det eneste jeg husker for det trolig er det eneste jeg vet hva er.

Lenke til kommentar
Jeg bare spør, av nysgjerrighet. Hvorfor røyker dere? Hvorfor begynte dere? I hvertfall når dere vet at det gjør så utrolig mye skade på kroppen, og for andre?

Hadde vært fint om noen svarte litt utfyllende, og ikke "det er digg/chill/etc." (er det flere av mine gode venner sa, når de begynte)

6165156[/snapback]

Tenk deg at du stresser. Tenk deg at du har god tid på en oppgave, men stresser for å få den ferdig, av ukjent grunn. Så setter du deg ned, tar deg en røyk og slapper av. Så tenker du kanskje jeg skal ta det litt mer med ro og gjøre oppgaven mer utfyllende og ordentlig istedet for stressearbeid. Nikotin er beroligende, det gjør at du slapper av.

Nikotin har en stygg uvane å gjøre det godt å få det i seg. - Spesielt om morgenen, etter middag og etter trening.

Nikotinet gir deg en herlig følelse, men den har sin pris, og det står på pakka.

:)

Lenke til kommentar

6165156[/snapback]

Tenk deg at du stresser. Tenk deg at du har god tid på en oppgave, men stresser for å få den ferdig, av ukjent grunn. Så setter du deg ned, tar deg en røyk og slapper av. Så tenker du kanskje jeg skal ta det litt mer med ro og gjøre oppgaven mer utfyllende og ordentlig istedet for stressearbeid. Nikotin er beroligende, det gjør at du slapper av.

Nikotin har en stygg uvane å gjøre det godt å få det i seg. - Spesielt om morgenen, etter middag og etter trening.

Nikotinet gir deg en herlig følelse, men den har sin pris, og det står på pakka.

6165436[/snapback]

Ja, nikotin er herlig og det beste lovlige stoffet når du er stresset. :D

Har sluttet og røyker bare til fest, men gud så deilig det er.

Lenke til kommentar

6165156[/snapback]

6165436[/snapback]

Grunnen til stresset og ubehaget er at du er avhengig av nikotin, derfor du blir avslappet av røyken. De som ikke er avhengig føler ikke samme stresset/ubehaget.

Selv begynte jeg fordi jeg skulle være kul og vise de eldre kompisene mine at jeg var like tøffe som dem. 4 år etter sitter jeg her med skjegget i postkassen og funderer over hvorfor jeg røyker. Slutte klarer jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...