Gå til innhold

En liten serie undervannsbilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, jeg tror vitterlig at jeg la ut feil versjon av sjørosa. Bildet slik det egentlig skal se ut kan ses her.

engekri: Du bør absolutt sjekke ut dykking, det er en fabelaktig hobby å ha. Spesielt om man kombinerer den med fotografering. "Jesus lys" (:D) er enda heftigere om man opplever det live!

Lenke til kommentar

Hei. Tok litt tid før jeg så hva det første bildet var. Flott fanget.

Sjørosa i den "riktige" versonen var helt topp. Flott stemning, farger og skarphet.

Ser ut som at du har mange flotte motiver på sikkerhetsstoppen. :D Tenker på det siste bildet. Veldig stilig med solstrålene som treffer akkurat der de skal.

Veldig bra bilder. :thumbup:

Lenke til kommentar

Fine bilder! Likte spesielt sjørosa.

Så vidt mine amatør-øyne kan skue så er det ingenting å utsette på bildene.

Skulle nesten tro de var tatt på land i fullt dagslys.

Har du noen gode råd for etterbehandling av slike bilder?

Jeg spør siden jeg har tatt en del undervannsbilder selv, og driver og eksperimenterer med curves osv.

Lenke til kommentar

Takk for kommentarer! :)

Hei. Tok litt tid før jeg så hva det første bildet var. Flott fanget.

6165400[/snapback]

Jeg fikk skikkelig vondt av den stakkars ulken, den må jo ha hatt det skikkelig kjipt! Jeg var nesten fristet til å trekke kniven og hjelpe stakkarn, men det er jo slik naturens gang er. Breiflabben ble forøvrig ganske så lei av blitzen etter hvert og plutselig kom den mot meg i et rykk. Herre og jeg skvatt!

Har du noen gode råd for etterbehandling av slike bilder?

Jeg spør siden jeg har tatt en del undervannsbilder selv, og driver og eksperimenterer med curves osv.

6165439[/snapback]

Det varierer veldig hva jeg gjør med bildene. Send meg et par bilder så kan jeg sikkert gi deg noen tips. Sjekk profilen min for mail-adresse.

Lenke til kommentar

Jeg bruker et Canon S60 i et WP-DC40 undervannshus.

Jeg har brukt lang tid på å eksprimentere med kameraet og ikke minst med etterbehandlingen for å få til bilder jeg blir fornøyd med, for det er jo ikke akkurat det beste utstyret jeg har tilgjengelig. Spesielt bruken av den interne blitzen har tatt meg lang tid før jeg har fått til noe jeg har blitt fornøyd med. Skulle jeg ha prøvd på noe lignende det anemone-bildet jeg har lagt ut her med en gang jeg fikk kameraet, hadde resultatet blitt en heidundranes snøstorm. Så tar man seg tid kan selv billig utstyr produsere relativt bra resultater.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Flotte bilder, spesielt sjørosa, den var aå "innbydende at man nesten :blush: !!

Takker også Micro for vdo i sign. til oppmuntring, virkelig festelig. :thumbup:

Edit: Går det an å være så frekk å be om en "oppblåst" versjon av sjørosa, hadde gjort seg som skrivebordsbakgrunn? :blush::love:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Takk for hyggelig ord dhjerp! :)

Edit: Går det an å være så frekk å be om en "oppblåst" versjon av sjørosa, hadde gjort seg som skrivebordsbakgrunn?  :blush:  :love:

6166163[/snapback]

Det spørs hvor godt bildet gjør seg om det skal brukes så stort, men du kan godt prøve. Har lagt ut en større versjon av bildet her.

Hyggelig du likte filmen! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Takk for hyggelig ord dhjerp! :)

Edit: Går det an å være så frekk å be om en "oppblåst" versjon av sjørosa, hadde gjort seg som skrivebordsbakgrunn?  :blush:  :love:

6166163[/snapback]

Det spørs hvor godt bildet gjør seg om det skal brukes så stort, men du kan godt prøve. Har lagt ut en større versjon av bildet her.

Hyggelig du likte filmen! :thumbup:

6166270[/snapback]

Takkar sy mycet! Det gjorde seg veldig bra som bakgrunn :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...