Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke frem noe bilde på ny pc!

Anbefalte innlegg

God dag!

Jeg bestilte meg ny pc for 2 uker siden. Fikk ikke noe bilde på den, og var veldig sikker på at det var skjermkortet. Jeg bestilte meg så et nytt skjermkort, men fortsatt ikke noe bilde.

Er det noen som vet hva som kan gjøre dette? Er veldig lei av å måtte vente på at den nye pcen skal fungere!

Dele-liste:

Skjermkort: Sapphire Radeon X1900XTX (dette er det nye som jeg bestilte)

Hovedkort: Sapphire Pure Crossfire XP3200

Prosessor: AMD Athlon 64 X2 4800+ 2.4GHz

Strømforsyning: Hiper Type-R 580W

Ram:Corsair TWINX2048-3200C2 DDR-DIMM

HDD/CDROM/FLOPPY har liten betydning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Den ene 4pins-kontakten som var sammen med 20pin skal ikke splittes opp, med mindre det er nødvendig. I ditt tilfelle skal den være sammen og festes i hullet for 24pin.

Den kabelen som er 4pin for seg selv skal du omforme til 8pin med den kabelen som Patz viste til.

Har du også koblet til strømkabel til molex-kontakten ved siden av skjermkortet?

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar
Hei!

Den ene 4pins-kontakten som var sammen med 20pin skal ikke splittes opp, med mindre det er nødvendig. I ditt tilfelle skal den være sammen og festes i hullet for 24pin.

Den kabelen som er 4pin for seg selv skal du omforme til 8pin med den kabelen som Patz viste til.

Har du også koblet til strømkabel til molex-kontakten ved siden av skjermkortet?

Hilsen,

efikkan.

6164139[/snapback]

Ja, har koblet ekstra strøm til skjerm kortet ja...

Så når jeg kjøper den kontakten, skal alt virke?

Lenke til kommentar
Hei!

Hilsen,

efikkan.

6164139[/snapback]

Ja, har koblet ekstra strøm til skjerm kortet ja...

Så når jeg kjøper den kontakten, skal alt virke?

6164683[/snapback]

I teorien skal det virke ja. Og så lenge du ikke har koblet til nok strømkontakter så forklarer det hvorfor pcen ikke vil starte ordentlig.

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...