Gå til innhold

Skriveleifs er morsomme

.Martin.

Anbefalte innlegg

Fantastisk. Alltid moro å forandre hele meningen i en setning ved å utelate ett ord. Nesten det samme som å bare flytte et komma:

Kjøp den, ikke last den ned.

Kjøp den ikke, last den ned.

6168910[/snapback]

:lol:

6956794[/snapback]

Ikke bare greide jeg å svare på feil post,men også i det riktige forumet! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se der ja, underholdning på min bekostning! :!:

Meldingen var kanskje litt uklar, men til mitt forsvar kan jeg jo si at sitatet var tatt litt ut av sammenheng, slik noen har vært inne på. Vedkommende fikk beskjed om å poste i riktig kategori og gjorde det, derfor ble den feilpostede tråden stengt.

Lenke til kommentar
haha :!: Her e en sånn annen historie om skriveleif* se då, atte det var en gang en mann somhadde gjort noe dumt, folkene i byen ville henge han men måtte ha tillatelse av kongen først. kongen han var på ferie han, derfor sendte de et brev. tilbake skrev kongen: heng ham, ikke vent på meg. det kongen egentli mente å skrive var: heng ham ikke, vent på meg. ja, sånn går det når du tar komma på feil plass, ofrer et par liv... :p  :p

okei den var kanskje litt dårlig, men det var jo alvorlig då :love:  :p  :dontgetit:

6353252[/snapback]

Var det ikke slik at han sendte meldingen med morse tegn? Og der brukes det ikke punktum og komma...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...