SiR0 Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 I artikkelen "På vei tilbake til 90-tallets klosser?" setter vi spørsmåltegn ved om hybridtelefonene er for store og tunge til å tilfredsstille dagens kresne mobilbrukere. Hvor mye vektlegger du vekt og størrelse når du kjøper mobiltelefon? http://www.amobil.no/?article=89&visual=1&id= _________________ Øystein W. Høie Daglig leder, Amobil.no [ Denne Melding var redigert av: ZeR0 på 2002-10-07 17:51 ] Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Vel, eg har ein T66, det seier vel kva eg meiner om saka... Min første telefon var ein Ericsson 198 - aldri meir.... [ Denne Melding var redigert av: Ola PeK på 2002-10-07 19:27 ] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 så lenge mobilen har litt å skilte med annet enn de vanlige standardfunksjonene, så gjør det ikke så mye om den er hakket større eller tyngre. nokia 9210 har såpass mye småplukk i seg at det veier opp for størrelsen/vekten.. men det er en av de få. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Hadde selv Ericsson 628 i sin tid, da dette var noe av det heteste man kunne komme over. Den kjære klumpen (slagvåpenet?) holdt i 3 år, og har alltid husket tilbake på denne telefonen som en med et lekkert design. Det er vel nesten overflødig å nevne at det ble en aldri så liten skuffelse av en gjenforening da jeg kom over denne telefonen her om dagen...? :smile: Men er jo spennende å se hvor langt utviklingen har kommet da, sammenlignet med den gangen... spent på hvor mye mindre de kan få telefonene! Hva blir det neste? En chip? Lenke til kommentar
y_not Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-08 01:28, skrev ZeR0:spent på hvor mye mindre de kan få telefonene! Hva blir det neste? En chip? Med tanke på at den "chippen" som tar seg av inn/ut samtalene dvs. mobiltelefon delen er kunn på 4x4mm (lest det et eller annet sted)så er det vel ganske stort håp. Bare di slutter å lage masse svada som radio og slik i telefonene sine. Men *sukk* det er vel det folk vil ha. mvh Tony Tuddenham amobil.no Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 når vi er inne på hvor små telefonene kan bli, så gleder jeg meg til dagen de lanserer en to-delt mini-telefon beregnet for implantering i kroppen. høytaler-delen går i ørebrusken, mic'en ved halsen.. strøm til lading kommer fra kroppen. :smile: også en liten, søt kontroll-enhet med tastatur og en bitteliten skjerm. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Tyngde og design har lite å si, så lenge spesifikasjonene veier opp. Jeg for min del venter på at SonyEricsson skal sende meg en P800, slik at jeg får testa den :smile: Testen vil selvsagt bli lagt ut på amobil.no :wink: Mvh Øystein Færgestad amobil.no Lenke til kommentar
bbrekka Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Min første telefon var en Nokia 5110. En helt grei telefon, men vekten var jeg ikke helt fornøyd med! Jeg pleier å ha telefonen i lomma, derfor vil jeg helst unngå å ha tunge og klumpete mobiler. Jeg har en Ericsson T68 nå og trives stort med det. Nett og liten sak, passer utmerket i lommen. Jeg syns det er teit å se folk med "mobben" i belte, men det er jo en smakssak! Nei, jeg kommer til å holde meg til de små mobilene, det er sikkert! Alt annet blir jo mindre og mindre, stort og klumpete er ut Lenke til kommentar
y_not Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-08 10:11, skrev psilocybe:når vi er inne på hvor små telefonene kan bli, så gleder jeg meg til dagen de lanserer en to-delt mini-telefon beregnet for implantering i kroppen.høytaler-delen går i ørebrusken, mic'en ved halsen.. strøm til lading kommer fra kroppen. :smile:>Alt dette kan faktisk settes i øre. Trenger>ikke noe mic ved halsen. Pgr av skjevebenet>ditt sender vibrasjoner opp til ørekanalen din når>du snakker. Hvis du vet om jabra ørepluggene>så fungerer de med det prinsippet. Ingen mic.også en liten, søt kontroll-enhet med tastatur og en bitteliten skjerm.> Tenkt å få implimentert det i solbrillene a...>TØFT! :smile: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 i fremtiden, vettu.. der blir det finfint å leve *gni seg i hendene og tenke på dippedutter* :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå