franke Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Har litt lyst på dette kamaret men er litt usikker.Tror dere at linsene er sølv også? Eller har dere andre forslag? På andre kamera. Link til kamaret Endret 23. mai 2006 av franke Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Originalt skal 18-55 linsa som følger med kamera være i sølv, men 55-200 linsa tror jeg kun finnes i sort. Men dette er Sigma objektiver, og de som er avbildet er i sort. Jeg ville heller kjøpt fra et norsk firma, og hatt en bedre sikkerhet ang. fem års reklamasjonsrett. Går Pixmania konkurs (i likhet med franske Nomatica) så har du problemer med tanke på reklamasjonsrett. I tillegg får du D50 med original 18-55 til under 6000 kroner fra norske leverandører nå. 55-200 får du også tak i veldig billig (1000 kroner?) om du velger uoriginalt (Tamron f.eks). 1GB brikka som følger med er såkalt "no-name". Disse er grisebillige, og ikke noe jeg ville brukt til å lagre bilder på da de er relativt ustabile, og faren for tap av data er større enn med et godt kort av et kjent merke (Sandisk, Lexar, Kingston). En slik type veske får du også lett tak i til et par hundrelapper. Mitt tips... kjøp i Norge, gjerne fra en butikk. De er ofte minst like billige som nettbutikkene. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Forøvrig feilpostet. Flyttes til riktig kategori. Vil også anbefale å skifte emnefeltet til noe mer beskrivende. Les retningslinjene. Endret 23. mai 2006 av Afseth Lenke til kommentar
franke Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Takk for svar og sorry dobbel post jeg gjorde en feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå