c7Nn Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 hei noen som vet noe om å putte en chip inn i playstation 2? hvor kan jeg kjøpe det? om det er lett å putte inn i selve playstation? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Ja det er gjort på 1 minutt for de som kan dette Spiderman butikken gjør dette ihvertfall. Men det ødelegger onlineplay. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Hammar.no lever med 1års garanti på arbeidet:) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Hammar.no lever med 1års garanti på arbeidet:) 6163200[/snapback] Og det er ganske utrolig spør du meg... De må ha skjerpet seg MYE, ellers så har de masse garanti saker... Det er IKKE lett å montere chip i ps2 hvis du ikke har drevet endel med små eloktronikk før, anbefaler på det sterkeste å sende den bort til noen som driver med slikt. Send meg en PM, så skal du få den info du trenger om chip til Ps2 er mye rart ute å går... Lenke til kommentar
Itw Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Ja fikk montert chip i min ps2 hos hammar.no har fungert knirkefritt. Og som weedman sier så anbefaler jeg også og få noen som kan det til og gjøre det. Har en ps2 liggende i kjellern i pappeske som bevis på det:) Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 plukker opp en gammel tråd her etter søk.. kan man sette chipp i den lille ps2? og er det bare og gå innom en spiderman butikk og si hei chipper dere??? har fått tak i noen ganle klassikere tomb raider, lyst og ta backup. har også noen spill som er for ripete for ps2 men kan brennes på data. synest den dvd leseren er litt JALLA JALLA Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Ja det er gjort på 1 minutt for de som kan dette Spiderman butikken gjør dette ihvertfall. Men det ødelegger onlineplay. 6162562[/snapback] Tror neppe spiderman har dette. En jeg kjenner var på spiderman for mange år tilbake og spurte om de hadde chip, da ble han karen i kassa forbannet og sa det var like dumt spørsmål som å gå inn på vinmonopolet og spørre om de solgte hjemmebrent. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 plukker opp en gammel tråd her etter søk.. kan man sette chipp i den lille ps2? og er det bare og gå innom en spiderman butikk og si hei chipper dere? har fått tak i noen ganle klassikere tomb raider, lyst og ta backup. har også noen spill som er for ripete for ps2 men kan brennes på data. synest den dvd leseren er litt JALLA JALLA 7203770[/snapback] Ja, det går helt fint å sette chip i pstwo, men det er ikke anbefalt at du gjør dette selv, med mindre du har GOD peiling på hva du gjør, og har BRA loddeutstyr... Men send meg en pm du, så skal jeg hjelpe deg Lenke til kommentar
Itw Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Som jeg sa lengere opp i posten Hammar.no er et bra alternativ, fikk min lille PS2 chippet der selv for ca 1år siden, og fungerer utmerket enda i dag. Er nesten i dagelig bruk:) Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Ja det er gjort på 1 minutt for de som kan dette Spiderman butikken gjør dette ihvertfall. Men det ødelegger onlineplay. 6162562[/snapback] Tror neppe spiderman har dette. En jeg kjenner var på spiderman for mange år tilbake og spurte om de hadde chip, da ble han karen i kassa forbannet og sa det var like dumt spørsmål som å gå inn på vinmonopolet og spørre om de solgte hjemmebrent. 7203817[/snapback] Jeg fikk chippet min PS1 på Spiderman for en del år siden. Dette var en chip som kun tillot å spille importerte spill. Men var ike fornøyd. For det første sa de at det ville ta tre dager, men det tok over en uke. For det andre gjorde de dårlig arbeid. Rett etter chippingen virket ikke kontrollene. Jeg trodde de var ødelagt og kjøpte en ny. Som ikke virket. Så åpnet jeg PS'en og oppdaget at kontakten fra kontrollportene (? vet ikke hva det heter) nesten var dratt helt ut. Dyttet den tilbake og alt fungerte bra. I tillegg fikk jeg vite av en venn som så på loddearbeidet på chipen at dette var skikkelig dårlig håndverk. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Ja det er gjort på 1 minutt for de som kan dette Spiderman butikken gjør dette ihvertfall. Men det ødelegger onlineplay. 6162562[/snapback] Tror neppe spiderman har dette. En jeg kjenner var på spiderman for mange år tilbake og spurte om de hadde chip, da ble han karen i kassa forbannet og sa det var like dumt spørsmål som å gå inn på vinmonopolet og spørre om de solgte hjemmebrent. 7203817[/snapback] Jeg fikk chippet min PS1 på Spiderman for en del år siden. Dette var en chip som kun tillot å spille importerte spill. Men var ike fornøyd. For det første sa de at det ville ta tre dager, men det tok over en uke. For det andre gjorde de dårlig arbeid. Rett etter chippingen virket ikke kontrollene. Jeg trodde de var ødelagt og kjøpte en ny. Som ikke virket. Så åpnet jeg PS'en og oppdaget at kontakten fra kontrollportene (? vet ikke hva det heter) nesten var dratt helt ut. Dyttet den tilbake og alt fungerte bra. I tillegg fikk jeg vite av en venn som så på loddearbeidet på chipen at dette var skikkelig dårlig håndverk. 7209032[/snapback] hehe. OK. Jeg gir meg, ble bare så paff når jeg leste det . Hvis de hadde problemer med å installere ps1 chip, er det ikke så rart de ikke installerer ps2 chip som er 100x vanskligere ivertfall Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Ja det er gjort på 1 minutt for de som kan dette Spiderman butikken gjør dette ihvertfall. Men det ødelegger onlineplay. 6162562[/snapback] Tror neppe spiderman har dette. En jeg kjenner var på spiderman for mange år tilbake og spurte om de hadde chip, da ble han karen i kassa forbannet og sa det var like dumt spørsmål som å gå inn på vinmonopolet og spørre om de solgte hjemmebrent. 7203817[/snapback] Jeg fikk chippet min PS1 på Spiderman for en del år siden. Dette var en chip som kun tillot å spille importerte spill. Men var ike fornøyd. For det første sa de at det ville ta tre dager, men det tok over en uke. For det andre gjorde de dårlig arbeid. Rett etter chippingen virket ikke kontrollene. Jeg trodde de var ødelagt og kjøpte en ny. Som ikke virket. Så åpnet jeg PS'en og oppdaget at kontakten fra kontrollportene (? vet ikke hva det heter) nesten var dratt helt ut. Dyttet den tilbake og alt fungerte bra. I tillegg fikk jeg vite av en venn som så på loddearbeidet på chipen at dette var skikkelig dårlig håndverk. 7209032[/snapback] hehe. OK. Jeg gir meg, ble bare så paff når jeg leste det . Hvis de hadde problemer med å installere ps1 chip, er det ikke så rart de ikke installerer ps2 chip som er 100x vanskligere ivertfall 7209102[/snapback] Vi har jo i for seg begge rett. De solgte jo bare chip som lot meg spille importerte spill, ikke brente kopier. Og spiderman selger importerte spill også, så det er jo god foretningspraksis. Vel, litt god da, det åpner jo også for bestilling av spill fra utlandet. Men det kan jo også hende at en "utro tjener" i en Spidermanbutikk tjener litt ekstra penger på å selge og installere chiper. Men dette er jo bare spekulasjoner. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 er dattera til dama sin ps2.... så tror ikke det er så populært og sende maskina bort...må vel det hvis hammar.no skal ordne saken bor i tromsø......... PM kan mottas Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 hvilken chip er den beste egentlig, er jo så mange forskjellige. crystal chip... 1200,- Matrix Infinity.. 900,- DUO3.. 750,- Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) hvilken chip er den beste egentlig, er jo så mange forskjellige. crystal chip... 1200,- Matrix Infinity.. 900,- DUO3.. 750,- 7243367[/snapback] Crystal Chip er en litt rimeligere chip enn Matrix infinity, men regnes som en av de "3 store og gode" chippene. Selv har jeg blandet erfaringer med chippen, da firmwaren de slipper pleier å være litt buggy. (de bruker kundene som testkaniner virker det som) Uansett om du går for Crystal, Matrix eller DMS blir du nok veldig fornøyd, men selv anbefaler jeg som de fleste andre Matrix. Aldri noe bugs med Matrix firmware. DUO3 støtter ikke oppgraderinger og er mindre stabil enn matrix. Den bruker også mer "strøm" enn matrix og crystal chip som er en 3.3v chip. Endret 8. november 2006 av EssspeN Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 takker... da blir det matrix chip men et lite spørsmål på noe helt anna. finnes det skjøteledning til hånd controler? har ikke lyst og ha maskina stående midt på gulvet hele dagen. siden jag aldri gidder og rydde den på plass Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Skummleste bare, men jeg anbefaler deg å sende ps2'n din til EssspeN, han vet hva han driver med og er en jævla ålreit kar. Jeg kjøpte en chippet pstwo fra han, så viste det seg at det var problemer med vifta, dvs. den gikk varm og slo seg av. (fabrikk feil?) Uansett han sendte meg en ny free of charge, mens jeg kunne vente med å sende tilbake den gamle, sånn at jeg hadde noe å spille på imens jeg venta. Igjen takk Essspen! Kjempe sevice er utrolig fornøyd. (kjøpte en matrix chip, verdt hver krone) Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 holder han til på www.spillchip.com ...? blir vel dit jeg sender... fant extension cable her men står jo ikke hvor lang den er.... noen som har? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 men et lite spørsmål på noe helt anna. finnes det skjøteledning til hånd controler? har ikke lyst og ha maskina stående midt på gulvet hele dagen. siden jag aldri gidder og rydde den på plass 7243872[/snapback] JA det finnes, men trådløs anbefales. Det er mye bedre og fungerer uten lagg hvis du kjøper Logitechen med 2.4ghz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå