Mato Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 genialt , uansett en tragisk slutt på et tragisk program :/ Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 En utrolig bra artikkel er det ikke. Men det er orginalt. Og godt hjort, med tanke på å vise avisens syn på reality-shit. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) God journalistikk er journalistikk noen er interessert i å lese. Når man ser interessen for Big Brother, og hvor mye ufortjent spalteplass det søppelet har fått er det Bergens Tidende gjør her utrolig bra. De viser sitt standpunkt til dette, på den best mulige måten. Kudos! (Så klart, den journalistikken skal ikke lyve fordi det er det leserne håper på, men dere forstår meg) Endret 23. mai 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg gidda knapt å lese mer etter jeg så navnet Jessica i sammenheng med big brother. Men okei, jeg fatter poenget deres. Lenke til kommentar
Chrisr2505 Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Utrolig bra artikkel. Den sa alt som var å si om saken. 6165801[/snapback] Word. Endret 23. mai 2006 av Chrisr2505 Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) genialt , uansett en tragisk slutt på et tragisk program :/ 6165837[/snapback] Helt enig har aldri vurdert og følge med på BB engang. Endret 24. mai 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hehe, morsomt skrevet, fyldig og informativt, akkurat så mye man trenger å vite om vinneren av BB. Jeg skal nå i alle fall ikke legge skjul på at jeg har sett et par programmer av BB av årets utgave. En gjeng med tarvelige naut som egentlig ikke fortjener å komme ut igjen. Men jeg lurer litt, dere som kaller det søppel TV og dårlig underholdning. Har dere sett det? Ikke?? Hvordan kan det da bedømmes? Blir vel samme som om en gamer.no journalist bedømte et spill som elendig utfra hva han har lest i manualen Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Så på en episode, ga ikke mersmak for å si det slik Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Den sier litt mer enn jeg ville ha gjort, men det gikk heldigvis å lese. Liker ikke BB jeg. så det er bra at de ikke fyller det ut mer enn de allerede hadde gjort. uff så langt det var. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Men jeg lurer litt, dere som kaller det søppel TV og dårlig underholdning. Har dere sett det? Ikke?? Hvordan kan det da bedømmes? Blir vel samme som om en gamer.no journalist bedømte et spill som elendig utfra hva han har lest i manualen 6168605[/snapback] Konseptet og utførelsen er rimelig tåpelig, med tanke på at det som skulle bli et innsyn i menneskers liv (à la The Truman Show), så ble det til et show hvor de dummeste og særeste menneskene samles for å drikke seg full og ha meningsløse samtaler om idiotiske ting, for deretter å kåre en vinner. Jeg kan innrømme at jeg ikke har sett noe av årets sesong, men så mye dumt som har stått i avisene om anmeldelser og skandaler, så føler jeg ikke at jeg har gått glipp av noe. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg kan innrømme at jeg ikke har sett noe av årets sesong, men så mye dumt som har stått i avisene om anmeldelser og skandaler, så føler jeg ikke at jeg har gått glipp av noe. DING DING, grunnlag terminated. Ikke tro alt som står i avisen eller tabloiden. VG er kjent for å blåse en liten maur opp til en elefant, Se og Hør legger på litt krydder i sine saker og Dagbladet, ja. De tilter etter. Konseptet og utførelsen er rimelig tåpelig, med tanke på at det som skulle bli et innsyn i menneskers liv (à la The Truman Show), så ble det til et show hvor de dummeste og særeste menneskene samles for å drikke seg full og ha meningsløse samtaler om idiotiske ting, for deretter å kåre en vinner. Til å ikke ha sett en eneste episode av BB så ser det ut som du faktisk vet hva som skjer inni huset Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Lol,så bra. Jeg tror jwg brude selv bli journalist. 6162580[/snapback] Med den gramatikken? Nice one :!: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Jessica fekk klippet opp eit flagg, vant BB og kan kjøpe seg nye pupper, good for her, beste artikkelen eg noko gang har lest om BB. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Genialt, orginalt og opplysende. Blir alkohol og nye pupper på Jessica nå.. *care* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå