benyhana2 Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Kass skjermkort-forpakning skal eg velge? Hercules 9700 med "Propheten" utenpå, eller Club3D Radeon 9700 med "Hoffnarren" på? Kan nokon hjelpa meig? Lenke til kommentar
eught Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hercules sin. Den har også tøff vifte. Selv om det var forpakningen du spurte etter. Men pakken er også tøff da. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Plz.. Slutt med disse meningsløse postene dine Beny! Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Dette må jo være århundrets nest dummeste post... Posten om "Råtte dårlig boks på Club3D" eller no slikt, tar jo kaka... Beny, se heller på tester av KORTET istedet for eska! Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Dette må jo være århundrets nest dummeste post... Posten om "Råtte dårlig boks på Club3D" eller no slikt, tar jo kaka... Beny, se heller på tester av KORTET istedet for eska! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 har ikke denne personen snart fått nok advarsler til å bli utestengt for en 5-6 mnd [ Denne Melding var redigert av: Snekker`n på 2002-10-08 17:12 ] Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 5-6 månder nei, han er utestengt permanent nå, i følge Vegard (kilogram)... bra Vegard! :wink: Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Både brukernavn benyhana og benyhana2 er utestengt permanent. Og jeg kan ikke si at jeg er uenig i det nei :smile: Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Han lager jo bare nye hele tida da.. :sad: Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Dessverre så lager mange av de som blir utestengt for en viss tid eller permanent, nye kontoer. Og det er vel ikke noen effektiv måte å utestenge folk på. HW.no crewet: Hva hvis foreksempel han benyhana/benyhana2 hadde hatt en fast IP, kunne dere da utestenge IP`en hans da?? Og hvis så er tilfelle, blir dette gjort?? Lenke til kommentar
benyhana2 Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 DERE KAN JO BARE PRØVE DERE!! FORDØMTE SLADREHANKER!!! MODERATOR'N ER KAMERAT MED MEG! SÅ HOLD KJEFT JÆÆVLA SNØRRHOMOS!!! Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Eg har utestengt benyhana, benyhana2, og benyhana3 permanent. I tillegg har eg sperre for IP-addressa hans midlertidig. Om nokon har problem med han i framtida, ver venleg å ta kontakt via e-post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg